Otázka

  • -1

Zdravím, prečo sa mi neda pozrieť a overit cez Môj Telekom ci uz mam zaplatenu faktúru?Vôbec ma to nechce pustit a otvori faktúry.Ďakujem za odpoveď

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

19 odpovedí na túto otázku

  • 1

robil som to tak zmazal delegovanie  a znova vytvoril a nic stale nejde

pritom fakturi televyzie mi idu hned naskocili   na mobil nie

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

mam podobny problem

Nemáte dostatočné oprávnenie na zobrazenie týchto informácií. Ak ste vlastníkom tohto produktu, je potrebné mať podpísanú dohodu o elektronickej komunikácii. Ak je vlastníkom niekto íný, musí vám delegovať oprávnenie "Aktívny správca".

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

stale vypisuje stara verzia bola lepsia toto je o nicom

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ahoj @jojec a @petergazur ... skuste tento postup:
 

 

minule tu zasielalu postup, toto musis nastavit: 

Po prihlásení klikni na "profil" a potom na "delegácie". V časti "delegované na mňa" sa zobrazia všetky delegácie a kliknutím na kôš sa zmažú všetky delegácie. Potom v obrazovke delegované služby je potrebne kliknúť na kontextové menu (tri bodky v pravo hore) a vybrať "žiadosť o delegovanie". 

Následne stačí vybrať, že chceš delegovať mobilné číslo, zadáš ID kód a potvrdíš. Potvrdená požiadavka zmení oprávnenie na "aktívny správca".

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

mam delegaciu ako aktívny spravca, postupoval som podla navodu telekomu a  aj tak mi to nejde a overoval som cez ID.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

skúšal si sa odhlásiť a prihlásiť? Taktiež skús vymazať cookies, aj to pomáha. Ak ti to aj tak nepôjde, tak potom jedine asi volať na ich linku 0800 123 777 alebo napísať na chat. Pravdepodobne to pošlú na overenie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

nefunguje to vôbec, aj napriek tomu, že som aktívny správca, tak si neviem pozrieť svoje faktúry. Uhradenú ju síce mám, ale poštou mi neprišla, tak som si ju chcel pre ekonómku vytlačiť, ale nejde to. A ani operátorka na chate s tým nevie pohnúť.

So starším rozhraním nebol problém, tam to bolo za pár minút vytlačené.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Zdravím, prečo sa mi neda pozrieť a overit cez Môj Telekom ci uz mam zaplatenu faktúru?Vôbec ma to nechce pustit a otvori faktúry.Ďakujem za odpoveď

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dôvod prečo nevidíte stav faktúry nepoznám, ale momentálne si faktúru môžete skontrolovať odoslaním sms  

Jednorazové SMS notifikácie o faktúre

Ak si chcete overiť výšku a splatnosť vašich faktúr, pošlite SMS na číslo 123, alebo zavolajte na linku Služby zákazníkom 12345, voľba 1. SMS môžete poslať podľa typu vašej požiadavky v tvare:

FKTmedzeraVARIABILNY SYMBOL faktúry - pre informácie o vašej faktúre so zadaným variabilným symbolom, napr. FKT 123123123123

FKTmedzeraNEUHRADENE - pre informácie o neuhradených faktúrach za posledné 3 zúčtovacie obdobia

FKTmedzeraMESIAC - obdobie sa vzťahuje k dátumu posledného dňa vášho zúčtovacieho obdobia, napr. FKT 09

Prijatá bezplatná SMS bude obsahovať dátum vystavenia faktúry, sumu, stav úhrady, variabilný symbol, splatnosť, číslo účtu, 

Aktivujte si   Pravidelné SMS notifikácie o faktúre

poskytujú:

  • informácie o stave faktúr (podľa typu doručenej SMS)
  • pripomínanie termínu splatnosti
  • sledovanie úhrady faktúry
  • upozornenie na prekročenie inkasného limitu

K dispozícii je možnosť aktivácie niektorej z nasledovných služieb:

1. Služba: Notifikačné SMS o vystavení novej faktúry
SMS obsahuje informáciu o vystavení faktúry, jej výške a údajoch potrebných pre úhradu faktúry

2. Služba: Notifikačné SMS o prekročení inkasného limitu
SMS obsahuje informáciu, že fakturovaná suma prekročila výšku inkasného limitu a faktúru je potrebné uhradiť iným spôsobom

3. Služba: Notifikačné SMS o blížiacom sa termíne splatnosti faktúry
SMS obsahuje informáciu o blížiacom sa dátume splatnosti faktúry

4. Služba: Notifikačné SMS o prijatí platby za faktúru
SMS obsahuje informáciu o prijatí úhrady za faktúru, ktorá bola korektne pripísaná na účet Telekomu

Spoplatnenie

Notifikačné SMS o faktúrach Aktivačný poplatok Poplatok za prijatú SMS
SMS o vystavení faktúry 0 0
SMS o blížiacom sa termíne splatnosti faktúry 0 0
SMS o prekročení inkasného limitu 0 0
SMS o úhrade faktúry 0 0


Poznámka: Pri aktivácii prostredníctvom SMS je cena odoslanej SMS 0,1008 € s DPH.
Služby sú určené všetkým zákazníkom s mesačnými programami.

 

Aktivácia je možná prostredníctvom:

  • zaslania SMS na číslo 123 23, napr. FKTLIMITmedzeraZAP.
  • zavolaním na linku Služby zákazníkom 0800 123 456, voľba 3 a následne voľba 4.

Deaktiváciu zvolenej služby je možné vykonať rovnakým spôsobom, napr. FKTSPLATNOSTmedzeraVYP.

SMS príkazy pre aktiváciu:

SMS - vystavenie faktúry:
„FKTmedzeraZAP", „FKTmedzeraVYP"

SMS - prekročený inkasný limit:
„FKTLIMITmedzeraZAP" alebo „FKTLIMmedzeraVYP"

SMS - splatnosť faktúry:
„FKTSPLATmedzeraZAP", „FKTSPLATmedzeraVYP"
„FKTSPLATNOSTmedzeraZAP" , „FKTPLATNOSTmedzera VYP"

SMS o úhrade faktúry:
„FKTUHRADAmedzeraZAP", „FKTUHRADAmedzeraVYP"
„FKTPLATBAmedzeraZAP", „FKTPLATBAmedzeraVYP"

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja som chcel aktivovať sms o úhrade faktúry, ale nejako to nefunguje. Skúšal som formát FKTUHRADA ZAP aj FKTPLATBA ZAP a prišla odpoveď, že uvádzam nesprávny formát. Tak neviem. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 druhá možnosť funguje? 

  • zavolaním na linku Služby zákazníkom 0800 123 456, voľba 3 a následne voľba 4.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@ASK, dnes im akosi nefunguje nič.? Na linke je len voľba 1.pre zablokovanie karty a voľba 2.pre nastavenie služby roaming. Vraj všetko vybavím cez Telekom apku. Keď som do nej vošiel (asi po dvoch dňoch, predtým išla perfektne), nenačítala mi ani jednu službu. Nuž, je sviatok, tak Telekom asi oddychuje. ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

tiez mi sem tam napise "skusit znova" , bud to skusim alebo ju rovno zhodim a spustim na novo 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

tiez mi sem tam napise "skusit znova" , bud to skusim alebo ju rovno zhodim a spustim na novo 

Ja som apku používal už ako tester, ale toto sa mi ešte nestalo, aby v jeden deň nešlo nič. ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

stalo sa mi to asi 2-3x  a to ju mam skoro mesiac 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Celá stránka od telekomu je jeden veľký omyl. Samé overovanie sme kódy a aj tak vám to vypíše buď že nemáte oprávnenie , alebo stránka je momentálne pre vás nedostupná. Totálne trápne..

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

staci si to nastavit a nefrflat :D  

skus troska pohladat na fore 

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar