,,nový môj telekom,,

Otázka

  • 0

Zdravím, chcem sa opýtať prečo nemôžem vyplatiť faktúru cez ten váš ,,vynovený môj telekom,,. Keď mi písalo že migrácia prebehla úspešne a nemmám tam žiadne údaje, resp. nemám oprávnenie sa k nim dostať. Vďaka za skorú odpoveď

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 0

a k tomu mám ešte aj spravenú delegáciu na aktívneho správcu a stále to nejde

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja mam vytvoreného sktivneho spracu pre všetky služby , a prave som skusala platit fakturu a ide to bez problemov , zobrazi ti aj faktury  alebo ani tam ta to nepusti?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

no uz to ide cez ten id kod cez sns spravu to neslo

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @jojec,

som rád, že Ti to už ide :)

pekný deň

Matej 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

nezobrazovalo mi to faktúry na mobil. postupoval som podla návodu ( FAQ ) a teraz mi nezobrazí už ani faktúru za magio internet

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @M1IRO,

ak si si faktúru pozeral v portáli Môj Telekom po zmene dizajnu je potrebné služby do portálu opätovne pridať. Prihlásiš sa do portálu, klikneš na Profil - Delegácia - Žiadosť o delegovanie (3 bodky  vpravo hore). Potom si pridáš služby, ktoré u nás využívaš. Pri mobilných službách si zvoľ pri druhom overení overenie ID kódom (posledné 4 čísla PUK kódu). Potom sa ti faktúry zobrazia.

Pekný deň

Matej

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar