zaplatenie faktury

Otázka

  • 0

Ako uhradím faktúru cez telekom, píše mi, že som neoprávnená, predtým ma pýtalo ID kod, teraz neviem kde to mám nájsť. Ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

@dafcikova1111

mas nastaveneho aktivneho spravcu? Posielam ti postup:

Po prihlásení klikni na "profil" a potom na "delegácie". V časti "delegované na mňa" sa zobrazia všetky delegácie a kliknutím na kôš sa zmažú všetky delegácie. Potom v obrazovke delegované služby je potrebne kliknúť na kontextové menu (tri bodky v pravo hore) a vybrať "žiadosť o delegovanie". Následne stačí vybrať, že chceš delegovať mobilné číslo, zadáš ID kód a potvrdíš. Potvrdená požiadavka zmení oprávnenie na "aktívny správca". 
 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

napriek tomuto postupu to nefunguje

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

napriek tomuto postupu to nefunguje

 

 

aj u mna tento postup neuspesny

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja som si takto delegovala viacero telefónnych čísel a vždy mi to fungovalo, bez problémov viem pozerať faktúry aj spotrebu. Overovali ste sa cez ID kód? Nejde Vám to ani po odhlásení a opätovnom prihlásení? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nič takto nefunguje robím do dokola a nejde mi nič napise mi ze uz som v systeme alebo daco take ale aj tak mi nezobrazi uhradenie faktury

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj alzbetailavska, ak sa ti nezobrazujú faktúry a číslo si si delegovala, skús sa prihlásiť choď na Profil - Delegácie - Delegované na mňa, tam rozklikni Zobraziť delegácie a skontroluj či tam máš napísane Aktívny správca alebo Na čítanie. Ak máš zobrazené Na čítanie, hoď číslo do koša a cez ružový štvorec vpravo hore znova vyplň Žiadosť o delegovanie, nezabudni sa overiť cez ID kód. (Ak zvolíš jednorázovú SMS k faktúram sa nedostaneš). Potom sa ešte odhlás a opäť prihlás, už by si mal vidieť aj faktúry.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar