pevná linka-program L

Otázka

  • 0

Dobry deň. Chcel by som vedieť,prečo zo strany operátorov zákazníckej linky sú pri tomto programe podávané zavádzajúce ,resp.nekorektné informácie ohľadne  volnych minút.Vaši operátori podávajú protichodné informácie v tom smere,že jeden tvrdí,že volania pri tomto programe sú v rámci SR:pevná a mobilná sieť SR- neobmedzené,to znamená,že nie sú limitované vôbec.Niektorí operátor tvrdí,že neobmedzené minúty sú len na pevnú sieť SR a 1000 minút na mobilné siete.Na vašej stránke je to reklamované,resp.uvádzané  takto:

NEOBMEDZENÉ VOLANIA

do všetkých pevných
a mobilných sietí v SR

 

400 MINÚT

do Európskej únie

Normálny človek to chápe tak ,ako je to uvádzané a nie inak. A pod pojmom neobmedzené ,to znamená bez nejakých obmedzení,čo sa týka  minút na volania do SR-pevná a mobilná sieť a nie inak.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

ono problem moze byt aj ten, ze do marca boli ine podmienky na pevnej linke, teda ak si si predlzil pevnu linku do toho datumu, mal si 400 minut na volania na mobily, v ramci SR, vo vsetkych typoch prevadzky,, medzinarodne volania a okrem toho si mal k dispozicii neobmedzene volania na miestne a medzimestske hovory v ramci pevnej siete vo vsetkych typoch prevadzky

Po 1.3 plati to, co si napisal v prvom poste

Ide o to aky mas program, ak nevies ktory mas prever si to  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

ahoj @Miloš Hábli miloshabli.  V tomto prípade by som sa riadil cenníkom, ktorý hovorí nasledovné:

 

Citát

Doma Happy L
Pre každú telefónnu prípojku, na ktorej je aktivovaný volací program Doma Happy L, je v každom mesiaci používania poskytnutých 400 voľných minút a voľné volania.

Voľné minúty je možné využiť pre:

  • volania do verejných mobilných sietí národných operátorov vo všetkých typoch prevádzky - silnej, slabej a víkendovej prevádzke
  • medzinárodné volania ukončené v pevných alebo mobilných sieťach krajín EÚ .

Voľné volania je možné využiť pre:

  • na volania do verejných mobilných sietí národných operátorov vo všetkých typoch
  • miestne a medzimestské automaticky uskutočnené volania v rámci pevnej verejnej telefónnej siete
  • volania do osobitných sieti (096x)
  • volania na čísla 069x (Smart a VoIP)

Voľné volania nie je možné využiť na spojenie smerujúce na čísla určené na prístup do siete Internet (prefix 019xy).

Ceny volaní po prevolaní voľných minút, ceny za automaticky uskutočnené volania sú účtované podľa volacieho programu Doma Happy 400.

 

ak to chápem správne, tak telekom v spomínanej reklame na stránke pod pojmom "Neobmedzené volania" asi iba konštatuje fakt, že môžeš neobmedzene volať do všetkých pevných a mobilných sietí a oni ťa v tom neobmedzujú. Cena týchto "neobmedzených" volaní je však (po prečerpaní 400 minút) spoplatnená podľa toho programu Doma Happy 400.

takže skutočne neobmedzený počet volaní a voľných minút máš asi iba na pevné linky v rámci slovenska.

Ďalej som našiel ale aj "akciový cenník" ktorý má vo voľných volaniach uvedené tieto body:
 

Citát

Voľné volania je možné využiť v silnej, slabej a víkendovej prevádzke:

  • miestne a medzimestské automaticky uskutočnené volania v rámci pevnej verejnej telefónnej siete
  • volania do osobitných sieti (096x)
  • volania na čísla 069x (Smart a VoIP)
  • na volania do verejných mobilných sietí národných operátorov vo všetkých typoch

Pre voľné volania do verejných mobilných sietí národných operátorov sa uplatňuje Zásada korektného využívania služby (ďalej ako „ZKV“) v rozsahu 1000 minút mesačne. Každé volanie do mobilnej siete nad rámec uvedenej ZKV bude spoplatňované jednotnou sadzbou za minútu vo výške 0,075 € bez DPH / 0,09 € s DPH.

Takže v prípade že máš akciovú pevnú linku L, tak máš aj tých 1000 minút do všetkých sietí v rámci SR.

Ak som správne pochopil, akciová služba je vtedy, keď ju máš na určitú viazanosť a spolu s pevnou linkou využívaš aj magio internet alebo magio televíziu alebo oboje.

Ak by si si to chcel preštudovať, tu sú cenníky: https://www.telekom.sk/osobne/pomoc-a-podpora/dokumenty-a-pravne-informacie/dokumenty-na-stiahnutie/cenniky-sluzieb-pevnej-siete/

ja som citoval tieto cenníky v časti hlasové služby:

Hlasové služby
PDF | 01. 05. 2016 | 1,1 MB

Akciový cenník pre poskytovanie služieb pevnej siete (hlas, internetový prístup, televízia)  
PDF | 01. 04. 2016 | 534,9 kB

 

Verím že som ti pomohol :)
Matej

Editoval Matej

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ano  zmluvu som predlžoval  koncom apríla,takže by som mal mat volania vrámci SR ,či už pevná ,alebo mobilná sieť neobmedzene  a žiadne zásady korektného správania dodržiavať,ved to bolo pred zhruba pred 8 rokmi tie zásady  aktuálne a nie preboha teraz.Ved to pokiaľ viem bolo dakedy u mobilných volaniach neobmedzene chápano  ako max.6000 minút na volania,ale ten nezmysel už neexistuje preboha.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ak si predlzoval koncom aprila, je to tak ako si pisal vo svojom prvom poste 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar