problem

Otázka

  • 0

Prajem dobrý deň, manželovi som zaplatila faktúru a zadala som zlý variabilný symbol, je to veľká chyba? Lebo manželovi prišla SMS s blížiacim sa termínom splatnosti.

Ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý večer,

je to chyba, a je potrebné ju čo najskôr riešiť. 

Treba zaslať doklad o úhrade spolu so správnym variabilným symbolom na e-mailovú adresu pohladavky.mob@telekom.sk (ak sa jedná o mobilné služby) alebo na pohladavky.pev@telekom.sk (ak sa jedná o fixné služby).

 

Pekný večer.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @annaiskrova7,

odpoveď od @mirko1141 som označil ako riešenie. Môže tak pomôcť ostatným s rovnakou otázkou ako si mala Ty.

V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže :)

Pekný deň

Matej 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar