Uviaznutá komunikácia a riešenie problému na mrtvom bode

Otázka

  • 0

Pridal (editované)

Dobrý deň

Pre pochopenie napíšem úvod

K 17.4.2016 som zvažoval, že podpíšem predlženie záväzku na služby v Telekome (televízia, internet) a mal som záujem, že prenesiem k Telekomu tel od Orange a chcel som si aj zapojiť pevnú linku.

Mal som záujem, ale....

V meste Zvolen začal Telekom, respektíve pre Telekom sa začala  rekonštruovať metalická sieť na optickú a naša ulica bola na zozname. Ono to išlo ako tak v pohode a v jeden deň prišli do našej ulice rezať asfalt skrz kopanie.

Jedna susedka bola doma a v podstate im urobila prednášku o živote a tak sa pobrali preč. Mne bolo divné, že sa nič nedeje a tak náhodou dozvedel o probléme tejto veci.

Zohnal som si tel číslo na človeka čo to má na starosti to kopanie a po 2 telefonátoch som dokonca ešte obehol susedov v ulici a hľadal riešenie aby ako sa povie ovca ostala celá a vlk sýty.

Po tretom telefonáte ma pán ubezpečil, že obehne susedov a skúsi sa porozprávať osobne a uvidí sa čo bude a že sa ozve.

Môžete hádať čo sa stalo - jednoducho také veľké nič 

Hnevá ma to, že mal som záujem, iniciatívu hľadať riešenie a druhá strana nedá vedieť pár dní čo a ako

To, že nejaká suseda tomu nerozumie prečo optický internet neznamená, že teraz cúvnem ale hľadám riešenie a snažím sa komunikovať, ale aj ľudia od kopania musia trošku viac komunikovať .

Ja som to už v podstate vzdal, keď neviem aká je situácia, a budem aj ja teraz zvažovať či pôjdem a predlžím záväzok na ďalšie obdobie, alebo pôjdem preč  

 

Editoval Ján Števonka hotspaces

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ahoj @Ján Števonka hotspaces,

zaslal som Ti do súkromnej správy vyjadrenie k Tvojej situácii. 

Pekný deň

Matej 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ja by som to napisal na marketing@telekom.sk

predlzit sluzby mozes a ked tam bude optika tak na nu mozes prejst kedykolvek

 

 

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

ja by som to napisal na marketing@telekom.sk

predlzit sluzby mozes a ked tam bude optika tak na nu mozes prejst kedykolvek

 

 

 

Chcel som práve naznačiť to, že, keď nemajú respektíve majú takýto prístup, či neísť niekde inde

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Ján Števonka hotspaces,

pošli mi prosím do súkromnej správy Tvoju adresu a telefónne číslo. Preverím situáciu.

Prajem pekný večer

Matej 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar