Uhrada za fakturu

Otázka

  • 0

Chcela som sa informovat dnesnim dnom som zaplatila fakturu prisla mi upomienka vo viske 55,44 eur bola automaticki odoslana na vas ucet tata banki.mala som ju zaplatit najneskor do 21.4.uhradilasom ju dnes cez internet benking.tato upomienka mi prislaod CreditCall,s.r.o.chcem sa spitat ci immam odoslat doklad o tomzesomto zaslala ale cez domaci prevod lebo ja do banki nechodim ani na postualebo nemusim uz spravit nic.dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 1

@dafcikova1111 mas nastaveneho aktivneho spravcu? uz sa tu zasielal postup:

Po prihlásení klikni na "profil" a potom na "delegácie". V časti "delegované na mňa" sa zobrazia všetky delegácie a kliknutím na kôš sa zmažú všetky delegácie. Potom v obrazovke delegované služby je potrebne kliknúť na kontextové menu (tri bodky v pravo hore) a vybrať "žiadosť o delegovanie". Následne stačí vybrať, že chceš delegovať mobilné číslo, zadáš ID kód a potvrdíš. Potvrdená požiadavka zmení oprávnenie na "aktívny správca". 
 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj diablik1055, ak si faktúru hradila na správne číslo účtu od CreditCall, tak by mali tvoju platbu spracovať. Podla mňa ale môžeš screen obrazovky poslať aj na pohladavky.mob@telekom.sk. :-)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ako uhradím fakturu cez telekom, pise mi ze som neopravnena, predtym ma pytalo ID kod, teraz neviem kde to mam nájst. Dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar