Zákaznícka zóna

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

neviem sa prihlásiť do zákazníckej zóny Telekom a neporadili mi ani na pobočke, na zákazníckej linke mi pri tom povedali, že treba navštíviť pobočku. Tak som z toho zmätený. Za radu ako z toho von vopred ďakujem

Steven..

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Vyuziva sa rovnake prihlasenie ako na toto forum, teda ked ste prihlaseny tu a len kliknete napr. na https://www.telekom.sk/htmlsk/personal/myTMobile/ebill mali by ste byt tam. Pre fixne sluzby sa tam daju prakticky len pozerat faktury, ak mate v Telekome aj mobil, tak ho treba pridat na https://www.telekom.sk/authentication/profile-update/msisdn

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar