Otázka

  • 0

Dobrý deň,

Dnes 13.4.2016 nám urobili pripojenie na internet od T-comu a internet stále nefunguje. Technik povedal že za 45 min to bude funkčné už prešli 4 hodiny a nič. Na routery nesvieti ani kontrolka ONLINE. Za pomoc budem veľmi vďačný. Ďakujem. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Ratam ze router je nakonfigurovany tak ho na par minut vypnite a potom znovu zapnite. Ked to nenabehne kontaktujte technicku podporu 0800 123 777.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj, 

@Niosvk, ak ti odpoveď od @Warder pomohla, budeme radi, ak ju označíš ako Riešenie. Možno tak pomôže aj ostatným na fóre. 

Ďakujeme  a prajem pekný deň

Ľuboš  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.