Nepochopiteľne vysoké faktúry

Otázka

  • 0

Dobrý chcela by  som sa spytat tých ktorý mi budu rozumiet. Kazdy mesiac mam coraz viac vyssie poplatky za telefon teraz mam 44 eur a ani neviem zaco. Jedine co ma zarazilo vo fakture ze mam vysoké ine poplatky za sluzby ani neviem ake tak sa vas chcem spytat ci nebudete viediet mi s týmto helpnut :):) Ďakujem 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

@Kaja2810 uplne naj bude ked im napises na chat alebo zavolas, oni ti vysvetlia preco platis kolko platis :) 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Pozerám, že  nie  len  vám  slimačím tempom sa  zvyšujú sumy  za  používanie služieb u Telekomu. Ako sa dopátrať  k tomu, či je  fakturácia v poriadku je podrobný  výpis  hovorov a služieb za  jednotlivé fakturačné obdobie. Telekom ale túto "službu" spoplatňuje. Dodnes som nepochopil, z akého dôvodu, nakoľko už viac ako pol roka  máme  podpísanú Dohodu o elektronickej komunikácii.  Spoplatnenie  zy  výpis  by som pochopil, ak by  to bolo riešené papierovou formou, náklady  za  poštovné, papier, toner, obálky, plat pracovníka. Pri elektronickej fakturácii všetko spomínané odpadá, ale aj tak Telekom pýta  nezmyselný  poplatok. PREČO to neviem pochopiť, aké náklady mu  týmto vznikajú.

Zaujímavé je, že  O2  pri fakturácii  pripojí aj podrobný  výpis  hovorov a služieb bez POPLATKU.  Prečo u jedného  operátora  to ide a u druhého nie?  

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

alebo si daj urobiť jednorázovo podrobný výpis a budeš tam mať presne rozpísané, akú si mal prevádzku, kedy a na čo si minul spotrebu nad rámec :P

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

alebo si daj urobiť jednorázovo podrobný výpis a budeš tam mať presne rozpísané, akú si mal prevádzku, kedy a na čo si minul spotrebu nad rámec :P

To takej  možnosti, ako je  jednorázový  výpis dávno viem. Ale nepochopila  si moju odpoveď! Prečo zákazník má  platiť, za  niečo, čo je prinajmenšom logického postupu, vyúčtovať  podrobne  to, čo si spotreboval a nie  len globálnou sumou za  položky, hovory, SMS, MMS, dáta.

Otázka  pre  teba.....prečo u jedného  operátora  to ide  zadarmo a  bez požiadavky a u iného nie a keď  tak za  nelogickú sumu, keď máš  aktívny  prístup na  svoj  účet??

Dostávaš  výpisy  z  banky?  Tam vidíš, kedy  kde, čo si platila. Tak má  vyzerať vzťah zákazník/ poskytovateľ služby, ak máš  elektronickú faktúru. jasné a pochopiteľné je, že  za  papierový  výpis  si priplatíš, lebo tam  vznikajú prevádzkové náklady (papier, toner, poštové, práca, kto to celé spracuje )

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar