Zmena lokálnej IP adresy na ADB VV3212

Otázka

  • 0

Zdravím,

potreboval by som zmeniť lokálnu IP adresu z prednastavenej IPčky triedy C na triedu A čiže 10.x.x.x, no router mi nedovolí zmeniť DHCP rozsah alebo DHCP vypnúť. Takto musím routovať zbytočne cez iný router aby som dostal požadovanú lokálnu IP triedy A.

ipcka.png.d9ea138dea2b92efc77430d70ed54e

Router je extrémne osekaný, no znemožniť zmenu lokálnej IP adresy, čo by mala byť úplná samozrejmosť je už vážne veľa.

Ďakujem za odpoveď.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ak mozem poradit tak na nic necakajte a rychlo ten srot vymente za ozajstny router. ;)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ak mozem poradit tak na nic necakajte a rychlo ten srot vymente za ozajstny router. ;)

Najradšej! :) Už od počiatku mi je nesympatický, no sám Telekom by mal dávať zariadenia, ktoré aj niečo znesú a ktoré nie sú osekané pomaly len na možnosť vypnúť a zapnúť. Niekde som čítal, že výmena ADBčka za iný VDSL router nie je len tak, pretože je nejak spárované s Telekomom... Avšak keď už som si zaplatil za ten router, tak som očakával, že to nebude takýto nepodarok. Preto keby sa dalo na tomto niečo porobiť by som bol rád ak nie tak podobne ako konkurencia zavesila Jura tak im tam prídem zavesiť aj tento "router".

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nejaké návrhy od ľudí priamo z TELEKOMU na úpravy lokálnej IP adresy resp. nejaká náhrada FW / zariadenia?

Veľmi by sa mi to hodilo.

Ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak odpovede od Telekomu tu na fóre sa tak skoro nedočkáte. Odporúčam napísať na online chat na webe telekom.sk prípadne zavolať na zákaznícku linku 0800 123 456 príp. linku technickej podpory 0800 123 777. 

Je tu ešte možnosť napísať e-mail a to buď na office@telekom.sk alebo techgroup@telekom.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @neonka

ADBVV3212 neumožňuje zmeniť rozsah na 10.x.x.x. z dôvodu prednastavenej vlan-y, ktorú používajú aj iné služby. Vlan-y nie je možné vypnúť lokálne, pretože sú v nastavené v sieti globálne. V súčasnosti pracujeme na zmenách a úpravách. 

Ak máš záujem o viac informácií, môžeš sa obrátiť na techgroup@telekom.sk

Prajem pekný deň

Matej 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.