Podpora služieb

Otázka

  • 0

Ako sa môžem najlepšie spojiť s helpdeskom?

Evidentne je na helpdesku a na pobočkách málo ľudí, ktorí zabezpečujú podporu.

Mám skúsenosti s veľmi dlhými čakaniami v radách na pobočkách aj pri volaniach na podporu.

Napr. aj dnes. Teraz som čakal na linke na spojenie s operátorom celú hodinu, až kým ma neprerušilo :-( 

Pri druhom volaní ma už upozornilo na veľkú obsadenosť a dostal som možnosť, objednať si zavolanie, keď budem prvý v poradí. Ja však mám telefón na telefonovanie, a tak som často obsadený. Preto sa s operátorom ani v takomto prípade len tak ľahko nespojím.

Je to akési predvarenie všetkých volajúcich, keď sa im najskôr čakaním kvalitne rozdrásajú nervy. Logicky zákonite si to musia zlíznuť ľudia na helpdesku, ak to nakoniec zdvihnú :-( 

Neviem, či sa plánuje posilnenie podpory niekedy riešiť, lebo táto situácia nie je otázka len posledného roku.

Čo má teda klient Telekomu spraviť, aby sa skontaktoval s podporou? Aký spôsob je najvýhodnejší?

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz