Odstúpenie od zmluvy

Otázka

  • 0

Dobrý deň, máme platnú zmluvu už rok a pol a končí asi v septembri. Chcem sa spýtať či sa dá nejak odstúpiť od zmluvy. Totálne ma se*ie že platím 15€ za rýchlosť 5/0,5. Aj keď si očucháte ponožku o srsť perzskej mačky, získate väčší D/U. V lokalite kde sa nachádzam (7000 obyvateľov = mesto), lepšie služby magio neposkytuje. Stačí že sa pripoja 2 zariadenia a ping vyskakuje na 200+++. Download padá každou sekundou a s uploadom niesom schopný poslať jpg obrázok. O strate paketov ani nehovorím. Magio mi nieje schopné pomôcť a ja túto službu z nedostatku výkonu odmietam platiť. Nejaké rady? Ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

14 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ja som riešil podobný  prípad v bývalom bydlisku.Bolo to síce už  dávnejšie ale bola tam možnosť  odstúpenia pre nedodržanie kvality služby.Oni si to vraj overili a do 30dni prišla  výpoveď. Odporúčam ti navštíviť T-centrum a popýtať  sa tam ake su možnosti.Ak ťa budú  presviedčať na inu službu alebo že to musí ísť  a neviem aké poučký  ešte majú musíš si stáť za svojim že služba neni spoľahlivá a kvalitná a že  chceš  zmluvu zrušiť alebo nájsť  riešenie.V mojom prípade slečna  zdvihla telefón a poradila sa.Zadali sme reklamáciu na kvalitu poskytovanej služby alebo niečo také. 

Dúfam že som pomohol.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ako pise nitro, odporucam sluzbu reklamovat. TIez by som si to dal preverit a premerat na technickej podpore, ci je vseko v poriadku. Zrusit sluzbu len tak nemozes

 

 Aj keď si očucháte ponožku o srsť perzskej mačky, získate väčší D/U.

toto bolo dobree :D

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Chcem povedať, že som tam volal, povedal som im všetky problémy. No oni tvrdili, že chyba nie je na ich strane, a že pošlú technika do 3 dní. O Deň na to prišla sms, že na ich strane nie je chyba (čo už mi raz povedali) a technik neprišiel.. Najradšej by som yebol po hlave tomu pracovníkovi aj technikovi, ale chcem byť trochu ľudský. Povedia mi, že mám možno zastaralý router, pričom mi bol od nich odporúčaný a doručený. S káblami to nemá nič spoločné, rýchlosť je stále pod bodom mrazu. Nejaké rady ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Chcem povedať, že som tam volal, povedal som im všetky problémy. No oni tvrdili, že chyba nie je na ich strane, a že pošlú technika do 3 dní. O Deň na to prišla sms, že na ich strane nie je chyba (čo už mi raz povedali) a technik neprišiel.. Najradšej by som yebol po hlave tomu pracovníkovi aj technikovi, ale chcem byť trochu ľudský. Povedia mi, že mám možno zastaralý router, pričom mi bol od nich odporúčaný a doručený. S káblami to nemá nič spoločné, rýchlosť je stále pod bodom mrazu. Nejaké rady ?

Upresni typ routru alebo modemu ktorý  používaš. Otestuj pripojenie cez speedtest.net a zazdielaj tu z toho screen možno na niečo prídeme 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

DSL-2641R, nechce sa mi to znova testovať, ale vždy je to nejak ping 40, D= 3,4Mb/s U= 0,4Mb/s. Chcem ale povedať, že ping je nestabilný a reálny download možno 300kb/s

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

DSL-2641R, nechce sa mi to znova testovať, ale vždy je to nejak ping 40, D= 3,4Mb/s U= 0,4Mb/s. Chcem ale povedať, že ping je nestabilný a reálny download možno 300kb/s

Pre upresnenie je to 300 Kb (kilobit) alebo 300 KB (kilobajt)

Pri linke 5 Mb je reálna rýchlosť  sťahovania okolo 600 až 650 KB/s

KB a Kb su rôzne veličiny dát 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Upravujem 

kilobajt za sekundu (KBps alebo kbyte/s)

Kilobit za sekundu (kb/s, kbps alebo kbit/s) je 

8 kilobit/s = 1 kilobyte/s

Takže to znamená  3,4 X 1000 / 8 Keďže prehliadače ukazujú  rýchlosť sťahovania  v kbyte/s 

Editoval nitrosvk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

pokiaľ viem tak rýchlosť internetu sa udáva vždy v kilobitoch nie? a je to kbps.

Skôr mi ide o ten ping, proste je ten internet nedostačujúci a strašne labilný.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Mno to je problem siete. 

Musíš  ich stale otravovať  a oni ti to zrušia  sami

Lebo technici už  na teba nebudu mať  nervy :D

Ping 200 by **piip** aj mňa  a riadne :D

A tie hodnoty . NECHCEL som poucať len upresniť aby sme sa chápali 

Editoval nitrosvk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

A máš  pravdu rýchlosť  sa udáva v kb, Mb(kilobity, megabity) za sekundu (kbps, Mbps alebo kb/s, Mb/s ale objem dát  sa udáva  v kB, MB, GB(kilobajty, megabajty, gigabajty)

A prehliadače ukazujú v 99% preneseny objem dát za sekundu preto tie nezrovnalostí 

Ja mam napríklad rýchlosť internetu okolo 28Mb/s ale prehliadač zobrazuje 3,5MB/s

Každopádne ten ping je na mašľu >:(

Editoval nitrosvk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dnes som volal znova a pracovník mi poradil, že mám skúsiť cez kabel ešte raz. Tak som skúsil nejakú Multiplayer hru a šlo to tak na 30-60, miestami (napr. 5 krát) sa stalo že mi na 3 sekundy vyskočil až na 120+- ale inak v pohode a to bol pripojený iba mobil na ktorým som bol na facebooku (messenger). To však možno bol iba náhodne dobrý server a nič dalšie (okrem mobilu ktorý nič neťahá) pripojené. Chcem sa spýtať či by šlo zrušiť zmluvu z dôvodu nedostatku výkonu. Teda nie je to už tak zlé, ale nie je to ani super, a ak sa to už nedá posunúť a úroveň „super“, tak by som žiadal o zrušenie zmluvy práve z dôvodu, že mi nedokážu pomôcť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Mno tak V tomto ti neporadím .

Skús navštíviť t-centrum

Ide o to že  latenciu negarantuje nik

Editoval nitrosvk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

A to je nejaký rozdiel, keď pôjdem do t-centra ako keď volám na technickú linku?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Br0visT ak mas technicky problem, na pobocku pojdes v podstate zbytocne. Uplne idealne je vtedy kontaktoivat 0800 123 777

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.