MOBIL KAŽDÝ ROK

Otázka

  • 0

Dobrý deň, niekoľko dní po sebe si dávam overovať moje tel. číslo, či má nárok si vziať už nový mobil. Viazanosť mi končí 04.09.2016. V deň spustenia služby mobil každý rok teda 01.03.2016 som mal že poplatok 129,86 Eur. Dnes ráno už mám poplatok 153,1169 Eur, ako je toto možné, poplatok by sa mal znižovať a nie zvyšovať. A ďalšia vec čo ma pri tejto službe trápi, je to, že mi to pripadá ako zmluvná pokuta i keď o niečo nižšia ako normálne. Stačilo jednoducho verným zákazníkom umožniť si skrátenie viazanosti o 6 mesiacov a hotovo. Veď zákazník podstate na to doplatí, keď si bude chcieť vziať skorej mobil. Ako napr. v mojom prípade chcel by som skôr telefon tak by som musel zaplatiť poplatok 153,1169 Eur, ktorý ani neviem z čoho sa skladá a pri overovaní cez WEB by to tam malo byť všetko rozpísané, z čoho sa táto suma vlastne skladá. Z tejto služby nemám ja osobne vôbec dobrý pocit. Dúfam, že niekto mi to skutočne aj vysvetlí ako to s touto službou je.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

Pekný deň. Stalo sa mi niečo podobné. Overenie cez web mi ukázalo 133.6€ a na pobočke som zostal nemilo prekvapený keď  mi slečna povedala že suma nesedí a je to 160€. ? overil som to z mobilu pred ňou a znova mi ukázalo 133.6€.  Tak som zavolal na zákaznícku linku a tam potvrdili čo mi povedala slečna v predajni. 160€. Takže  systém overenia cez web zjavne nefunguje správne.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň.Ja mám zase iný problém t touto službou.Bol som na predajni sa informovať ako to funguje resp. prebieha.Ale keď sa slečna dozvedela,že som IČO zákazník tak mi povedala,že  nemôžem túto službu využiť.Prečo to som sa už nedozvedel.Pritom na stránke telekomu je napísané každý zákazník,ktorý využíva paušál Happy.Tak potom je to zavadzanie zákazníkov klamlivou reklamou.Ako to teda je?Vie mi niekto poradiť?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

podľa mojich informácií presnú cenu poplatku za službu mobil každý rok vedia poskytnúť na zákazníckej linke a na predajni. A cena je za mobilný telefón - zostatková cena telefónu - jej výška záleží od toho, koľko ostáva do konca viazanosti, čím dlhšie, tým je cena vyššia.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ta cena mi je jasná.Len na predajni mi bolo povedané,že IČO(SZČO) zákazníci nemôžu využiť túto službu a nevysvetlila mi prečo nemôžem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@klaudia258, byť tebou, išla by som ešte raz na predajňu a k inému predajcovi informovať sa, či to určite nie je možné ... ak spĺňaš všetky podmienky (máš paušál Happy s mobilným telefónom viac ako 12 mesiacov) mala by byť akcia platná aj pre teba... kamarátka mi hovorila, že pre IČO zákazníkov je tam nejaká podmienka ohľadom telefónu iná, ale dá sa to. riskni to, choď ešte raz a daj vedieť, či si uspela ;)

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Takže prišla mi aj odpoveď priamo od Telekomu,mali by si lepšie preškoliť personál:

Vazeny zakaznik,

sluzbu Mobil kazdy rok mozete vyuzit aj ked mate telefonne cislo registrovane na ICO. Jediny rozdiel je v tom, ze nemozeme od Vas odkupit stary telefon - toto je umoznene len zakaznikom, ktory maju pausal registrovany na rodne cislo.

Verim, ze som Vam poskytla vsetky informacie. V nasledujucich dnoch Vas pravdepodobne oslovime s prieskumom spokojnosti. Budeme radi, ked vyjadrite svoj nazor.

Zelam Vam prijemny den.

S pozdravom

Slovak Telekom, a.s.
Andrea Kafunova

 

Takže sa to predsa len dá.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar