Reklamácia

Otázka

  • 0

Zdravím. Mám problém s vybavením reklamácie. Telefón som mal v oprave už 4 krát a až po štvrtom raze prišlo rozhodnutie že dostanem nový telefón alebo kúpnu cenu telefónu. Keďže ten telefón už v ponuke nemali vybral som samozrejme peniaze. A tu nastali problémy. Pri kúpe telefónu som zaplatil 19 euro a každý mesiac vo faktúre som platil splátku zariadenia 7 euro. Pri vrátení kúpnej ceny mi vlastne chcú vrátiť len tých 19 euro čo som odmietol keďže je to smiešne. Za telefón som 20 mesiacov platil po 7 euro a teraz na konci nemám ani telefón ani peniaze. Len po.ratých 19 euro ktoré odmietam. Poradte niekto ako ďalej postupovať. Na predajni mi povedali aby som to skúsil riešiť sám ale hneď som ich odbil vetou: A vy ste tu načo???

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 0
Citát

Doplnková časť mesačného poplatku Happy, ktorú sme Vám pri spomínanom telefónnom čísle účtovali vo faktúrach od 09. 09. 2014 nie je súčasťou kúpnej ceny mobilného telefónu, ale je súčasťou ceny za poskytnutú službu. Je účtovaná v súlade s podmienkami dohodnutými pri podpísaní Dodatku k Zmluve o poskytovaní verejných služieb, s ktorou ste prejavili súhlas svojim podpisom príslušného Dodatku.

pozri diskusiu v téme  https://forum.telekom.sk/topic/870-spokojnost-s-reklamaciou/

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pri prvej navsteve telekom centra po uznani reklamacie mi bolo povedane, ze sa vracaju aj mesacne poplatky. Tak jasne ze som si radsej zobral peniaze. No zrazu sa vyskytol problem ze sa vracia len kupna cena zariadenia a povodne vyjadrenie zahadne zmizlo. A kedze sa vraj reklamacia uzavrela s tym ze chcem peniaze uz si nemozem dat ako moznost novy mobil co je podla mna blbost kedze som ani ziadny papier o vysledku reklamacie nepodpisoval. Viete mi niekto poradit ako postupovat alebo odporucit na niekoho kompetentneho kontakt, ci uz tel. cislo alebo mail kto by mi s tym vedel pomoct? Pretozenesuhlasim s tym ze som za 2 roky zaplatil 160 euro a teraz sa mam uzpokojit s 20 eurami? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@mathyas0pozri si v dodatok. Ide o to, v akej akcii si telefon bral. Myslim, ze len vo vianocnej akcii 2014 predaval telekom telefony na splatky k pausalom Happy. Ten, kto bral telefon v tejto akcii, 3x sa mu pokazil a poziadal o vratenie kupnej ceny (pred odovzdanim do servisu na diagnostiku, podpisujes to aj v servisnom protokole), ak bola zavada uznana servisom, tak dostal nazad akontaciu aj mesacne splatky. Ale ak bol telefon brany mimo tejto akcie (co je zrejme tvoj pripad), potom nejde o splatky. V cenniku uvadzaju, ze sa jedna o drhuhu cast mesacneho poplatku za pausal Happy (pozri print screen). V tomto pripade mas narok len na vratenie poplatku, ktory si zaplatil pri kupe telefonu (akciova kupna cena) v tvojom pripade 20€. 

Ale ak ta zle informoval predajca a tym ovplyvnil tvoje rozhodnutie, napis reklamaciu tu: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/, alebo ak chces osobne alebo aj na office@telekom.sk.

Vzdy si treba precitat co podpisujes a uistit sa, ze to chapes spravne.

Vela stastia

happy prntscr.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

@mathyas0pozri si v dodatok. Ide o to, v akej akcii si telefon bral. Myslim, ze len vo vianocnej akcii 2014 predaval telekom telefony na splatky k pausalom Happy. Ten, kto bral telefon v tejto akcii, 3x sa mu pokazil a poziadal o vratenie kupnej ceny (pred odovzdanim do servisu na diagnostiku, podpisujes to aj v servisnom protokole), ak bola zavada uznana servisom, tak dostal nazad akontaciu aj mesacne splatky. Ale ak bol telefon brany mimo tejto akcie (co je zrejme tvoj pripad), potom nejde o splatky. V cenniku uvadzaju, ze sa jedna o drhuhu cast mesacneho poplatku za pausal Happy (pozri print screen). V tomto pripade mas narok len na vratenie poplatku, ktory si zaplatil pri kupe telefonu (akciova kupna cena) v tvojom pripade 20€. 

Ale ak ta zle informoval predajca a tym ovplyvnil tvoje rozhodnutie, napis reklamaciu tu: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/, alebo ak chces osobne alebo aj na office@telekom.sk.

Vzdy si treba precitat co podpisujes a uistit sa, ze to chapes spravne.

Vela stastia

happy prntscr.jpg

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

V zmluve mam uvedene takto takze myslim ze narok na vratenie kupnej ceny a splatok mam. 

DSC_0021.JPG

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@mathyas0 podla dodatku si bral telefon na splatky, takze mas urcite narok na vratenie akontacie (19€) a aj vsetkych splatok, ktore si zaplatil. Chod na predajnu, kde si reklamaciu riesil, oni urobili chybu, tak trvaj na svojom, pretoze na to narok urcite mas. Dodatok, v ktorom je akcia jasne stanovena, mas podpisany oboma stranami, takze ti splatky musia vratit. Pripadne to hned ries s veducim predajne.

Drzim palce

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Peniaze vratene dakujem za pomoc

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @mathyas0,

som rád, že sa to podarilo doriešiť k Tvojej spokojnosti :)

Pekný deň

Matej 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar