Nezáujem

Otázka

  • 0

Otázka:

Ak pri podpise zmluvy vznikne "nedorozumenie". Zákazník to zistí asi tak po prvej faktúre a následne to od cca septembra do decembra rieši s call centrom, ktoré NIE JE ochotné o tom ani počuť, je to naozaj to "proklientské" správanie, ktoré deklarujete??? Najhoršie na tom bolo to, že pracovník vašej spoločnosti sa vyjadroval výlučne z pozície moci a vúbec nemal záujem sa nejak hlbšie zaoberať danou situáciou a o alternatívnom návrhu/riešení daný pracovník ani netušil...

 

s úctou

 

Editoval PDUBO
chybné slovo

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Ahoj @PDUBO,

mrzí  ma, že nie si spokojný s riešením tvojej požiadavky. Ak mi pošleš do súkromnej správy svoje kontaktné údaje a detaily, rád preverím možnosti a alternatívy. Verím, že sa nám podarí situaciu objasniť.

Ďakujem,

Juraj

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar