Nezáujem

Otázka

  • 0

Otázka:

Ak pri podpise zmluvy vznikne "nedorozumenie". Zákazník to zistí asi tak po prvej faktúre a následne to od cca septembra do decembra rieši s call centrom, ktoré NIE JE ochotné o tom ani počuť, je to naozaj to "proklientské" správanie, ktoré deklarujete??? Najhoršie na tom bolo to, že pracovník vašej spoločnosti sa vyjadroval výlučne z pozície moci a vúbec nemal záujem sa nejak hlbšie zaoberať danou situáciou a o alternatívnom návrhu/riešení daný pracovník ani netušil...

 

s úctou

 

Editoval/-a PDUBO
chybné slovo

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Ahoj @PDUBO,

mrzí  ma, že nie si spokojný s riešením tvojej požiadavky. Ak mi pošleš do súkromnej správy svoje kontaktné údaje a detaily, rád preverím možnosti a alternatívy. Verím, že sa nám podarí situaciu objasniť.

Ďakujem,

Juraj

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar