Ak pri podpise zmluvy vznikne "nedorozumenie". Zákazník to zistí asi tak po prvej faktúre a následne to od cca septembra do decembra rieši s call centrom, ktoré NIE JE ochotné o tom ani počuť, je to naozaj to "proklientské" správanie, ktoré deklarujete??? Najhoršie na tom bolo to, že pracovník vašej spoločnosti sa vyjadroval výlučne z pozície moci a vúbec nemal záujem sa nejak hlbšie zaoberať danou situáciou a o alternatívnom návrhu/riešení daný pracovník ani netušil...
Pridal (editované)
Otázka:
Ak pri podpise zmluvy vznikne "nedorozumenie". Zákazník to zistí asi tak po prvej faktúre a následne to od cca septembra do decembra rieši s call centrom, ktoré NIE JE ochotné o tom ani počuť, je to naozaj to "proklientské" správanie, ktoré deklarujete??? Najhoršie na tom bolo to, že pracovník vašej spoločnosti sa vyjadroval výlučne z pozície moci a vúbec nemal záujem sa nejak hlbšie zaoberať danou situáciou a o alternatívnom návrhu/riešení daný pracovník ani netušil...
s úctou
chybné slovo
Zdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach