Nechce má pripojiť

Otázka

  • 0

Dobrý deň mám od vás mobilný internet ale ako som si kúpil nový mobil tak mi nejde nechce má pripojiť nedá sa to dalo cez konfiguracnu sms alebo ako? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Ahoj @koby321, ak ti odpoveď od @ASK pomohla, budeme radi, ak ju označíš ako riešenie. Môžeš tak pomôcť iným užívateľom fóra  

Ďakujeme

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Internet v zahraničí

Vážený zákazník, z technických príčin nie je momentálne možné zobraziť stránku s ponukou roamingových dátových balíčkov. Skúste ju zadať opätovne do Vášho prehliadača.V prípade problémov alebo otázok prosím volajte Zákaznícku linku Telekom +421903903903.

A internet v Čechách nejde a nejde. Samozrejme keď sa mi podarí dovolať počúvam stále dookola ake mate nastavenie telefonu, zmente si v nastaveniach ineho opreatora .... je to v riešení dáme vam vedieť. Ale sú to už min 2 týždne. Pred mesiacom mi to šlo a zrazu nejdu dáta na karte ani v inom telefone - Samsung Sony Xiaomi... Iny internet mi v mojom telefone ide napr O2. Takze telefonom to nie je. Na Slovensku je všetko OK.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar