Magio Go - nemožné prihlásiť sa

Otázka

• 0

Zdravím, už dlhší čas mám problém sa prihlásiť do Magio Go. 

Kliknem aj na zabudol som heslo, vygenerujem si nové, resp. príde ma mail odkaz, na tom odkaze si ho zmením a aj napriek tomu sa nemôžem prihlásiť.

Vedeli by ste mi pomôcť?

Vopred ďakjem

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

• 0

Ahoj @feeerii

ak máš problém s prihlásením kontaktuj našich kolegov na bezplatnej nonstop linke technickej podpory 0800 123 777. Kolegovia ti radi pomôžu.

Pekný deň Ti prajem :)

Ľuboš

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
  • 0

Ahoj @feeerii

Nemáš taký istý problém ako ja? 

Mám aktivovanú aplikáciu Magio Go, lenže mi nefunguje nedovolí ma prihlásiť stále mi po anglicky píše, že dané prihlasovacie meno neexistuje!!  Pritom mám dobré prihlasovacie údaje.  Dal som to technikom nech sa na to pozrú,  lenže nič nevyriešili vybavili ma stým, že je chyba v mojom mobile.  Všetko fungovalo pokým som si nepredĺžil viazanosť Magio GO mi deaktivovali z dôvodu zmeny programu služieb a žiadal som o aktiváciu Magio GO, keďže som si predĺžil viazanosť a mám nárok na 3 mesiace zadarmo a zrazu ma už nechcelo prihlásiť. Neriešil by som to,  ale keď viem, že v mojom mobile tá aplikácia šla a zrazu nejde? Povedia ti, že je chyba v mojom telefóne??  Ako kompenzáciu to vyriešili "veľmi dobre" nefunkčnú aplikáciu mi predĺžili na  ďalšie 3 mesiace zadarmo! sketch-1454867615471.thumb.jpg.42efb6b4e

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
  • 0

Jozef. Potom mi volala holka z telekomi a zistili sme, že nevieme z akého dôvodu pri predĺžení zmluvy mi Ho deaktivovali (tiež nechápala prečo to deaktivovali keďže to máme zadarmo). Tak to aktivovala a v priebehu 10 minút to všetko išlo. 

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
  • 0

Ahoj 

@feeerii