Ukončenie zmluvy k termínu viazanosti

Otázka

  • 0

Mám zmluvu na  2 služby magiosat (1xanténa, 2x box s HDD), chcel by som k termínu ukončenia viazanosti 1 službu zrušiť a 1 ponechať-predĺžiť na neurčito, bez viazanosti.  Dá sa to a ako postupovať? Resp. musií sa zrušiť pôvodná zmluva (na 2 boxy) a uzavrieť nová?

Ďakujem

Peter

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Zmluva sa podpisuje na službu, pokiaľ máte dva a viac Magio boxov, je to nájomná zmluva, podmienka je využívať len jeden, takže ten druhý môžete kedykoľvek vrátiť na ktoromkoľvek Telekom centre, a zmluvu rušiť určite nemusíte. Cena by mala byť garantovaná ešte 6 mesiacov po ukončení viazanosti, čiže ak nepodpíšete nový dodatok, cena pôjde zrejme hore podľa neakciového cenníka.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Čo to v praxi znamená v prípade, že teraz platím za 3 služby (2+1) ca 26,44 a jednu z tých (dvoch -objednávaných spolu na 1 anténu) zruším?

Všetko sú to magiosat boxy s nahrávaním. Budem mať iba 2 boxy a budem platiť viac ako za 3?

Editoval/-a Peter365

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Peter365 skus to nejako este raz cele prosim opisat, lebo nejako nechapem presne

1 satelit + 2x box : 1 zmluva

 

Budem mať iba 2 boxy a budem platiť viac ako za 3?

vobac to nechapem :) 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Už najmenej 2- 3 zmluvné obdobia mám 2 magiosaty s 2 boxami s diskami na nahrávanie (v 2 izbách), sú zapojené na spoločnú parabolu (4káblami). V roku 2015 som si dal namontovať do 3. izby tretí magiosat so samostatnou parabolou. Všade je rovnaký programový blaík. Pri podpisovaní tejto poslednej zmluvy (k 3. boxu) sa to všetko zlúčilo do tzv. "chytrého balíčka" - platím teda spolu za 3 služby spolu 26,44.

Teraz by som chcel jeden  z tých dvoch starších boxov  (a 1 službu magiosat ) zrušiť lebo sa nevyužíva. 

Moja prvá otázka znela ako to mám formálne zrušiť - odpovedi som rozumel, akurát som nerozumel tomu, prečo mám za 2 zvyšné boxy/služby platiť viac -"  ak nepodpíšete nový dodatok, cena pôjde zrejme hore podľa neakciového cenníka." Čakal by som naopak ďalší bonus pre verného zákazníka za ďaľšie predĺženie 2 z  3 služieb.
Tak sa možno naštvem, zruším to všetko a prejdem ku konkurencii :-)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Peter365

skús napísať kolegom na našej stránke www.telekom.sk (v pravom rohu dole) , prípadne im zanechať číslo a detailnejšie sa informovať ohľadom zrušenia služieb. 

Požiadať o zrušenie služby je možné osobne v Telekom centre.

Pekný deň prajem

Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar