Nezaujem o udrzanie klienta

Otázka

  • 0

Situacia je nasledovna:

Manzelka v sucasnosti plati DSL u rodicov, viazanost konci o mesiac a planujeme to zrusit.

Chceme zaviest DSL do novostavby RD. Je to v intravilane obce, kde maju aj vdsl, na starej ulici. Priamo pred plotom je stlp telekomu, ku tomuto stlpu mam pritiahnutu prazdnu chranicku plus chranicku s ethernet kablom a aj optickym pre istotu.

Skratka uplne idealne podmienky, musia len stiahnut kabel z multiplikatora a napojit.

Napriek tomu uz 2 mesiace cakam na "premeranie", ktore malo trvat "cca tyzden", avsak osoba, ktora to riesila hra mrtveho chrobaka.

Pisal som aj na marketing, aj oni hraju mrtveho chrobaka, nestal som im ani za odpoved.

Nakolko su taketo idealne podmienky na zriadenie noveho pripojenia a aj tak na to dlabu, idem riesit nejakeho lokalneho poskytovatela.

Evidentne uz Telekom nema zaujem o pevnu siet. Ak by nechceli pripojit nejaku "novu stvrt", tak nic nevravim, dotiahnut kabel do novej lokality je nakladne. Ale nepripojit na existujuci vzdusny kabel, co je hadam jednoduchsie ako napojit klienta cez stupacky v panelaku, evokuje jedine to, ze cele metalicke DSL uz prevadzkuju len zo zotrvacnosti a vlastne nemaju o to zaujem..

 

Dakujem monopolny Telekom, ako monopolne prispievate k informatizacii spolocnosti. A to som cakal, ze dlhsie a zlozitejsie bude trvat zriadenie plynovej pripojky..

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Teda maju tam paradne kocurkovo.

 

Este vcera podvecer som sa osobne zastavil na pobocke telekomu... kde mi pani povedala, ze moja ziadost o zistenie dostupnosti bola vybavena kladne uz davno a nechape preco sa mi nik neozval.

Kedze som bol bez manzelky, tak som na svoje meno, ako novy klient, hned (vcera) podpisal zmluvu a bolo mi prislubene ze do dvoch dni sa mi ozve technik (pozn. informaciu vedela zistit kedze som vedel ucastnicke cislo manzelky a aj dalsie udaje, ale zmluvu by musela podpisat ona fyzicky, preto som to dal na seba).

 

Dnes bola manzelka podat vypoved na povodnom pripojeni.

 

Do hodiny od podania tejto vypovede mi dosiel 2x mail a mal som jeden telefonat.


V prvom maile (reakcia na staznost zaslanu na marketing) sa iny pan ospravedlnoval za technicke problemy ktore vznikli pri vybavovani a ze eviduju moju vcerajsiu ziadost o zavedenie.

 

Nasledne som mal telefonat, kde mi pani ponukala zmluvu na sluzbu (na konto manzelky) na novej adrese. Musel som jej ja oznamit, ze zmluvu uz mam uzatvorenu na svoje meno a ze uz netreba.

 

A az potom nasledoval mail od toho pana, co sa tak dlho neozyval, ze DNES (t.j. den po podpisani zmluvy) bolo do systemu zaevidovane ze sa tam da zaviest pripojka a ze ma budu telefonicky kontaktovat..

 

Skratka, telekom zacina iniciativne riesit az ked clovek poda vypoved.. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

tu fakt je rozdiel odkiaľ sú zákazníci... a odiaľ sú technici a tak....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar