Zavádzanie, či mylná info zo strany personálu .....

Otázka

  • 0

Dobrý den .... chcel by som Vám niečo vytknúť ... na základe čoho mám vyššiu faktúru za vaše milne / zavadzajúce informácie ..... 

Takže pred Silvestrom som si v svojom tematickom balicku vymenil (z detskeho na štýl a fakty) program ... z nejakeho dovodu mi to v SET to BOXe neslo, respektive pri vymene to automaticky pripocitalo sumu 1,90 ... tak som volal z CALL Centrom, nech mi to pani prehodi, este som sa jej pytal ze ci to je v ramci tematickeho balicku zdarma, povedala, ze ano, ze nic nebudem platit a ze v ramci mohjho balika mozem robit lubovolne zmeny .... OKI  .... pred vcerom mi prisla faktura v elektronickej podobe, samozrejme vyssia o tu vymenu balicka, popritom mi pani velkodusne tvrdila, ze sa mi suma nezvysi a ze budem platit tu sumu co som platil ..... no nestalo sa tak .... Volal som hned na linku, ze kde sa stala chyba, a jedine co som dostal za odpoved bola" ze sa mi nevie k tomuto vyjadrit"    -  hned mi ponukla ako odskodne navratenie tej sumy nazad, ale stejne tuto fakturu budem musiet zaplatit .... čiže sa pytam, kto ma odskodni v tomto fakturacnom obdobi, co ste mi nauctovali sumu + milnu ifo ???

ZHRNUTIE:   ajked mate kvalitne sluzby, personal mate nekvalifikovany, dal by som ich preskolit .... sak ani nevedia co vlasne ponukaju a za aku cenu  .... nehovoriac o tom ze v auparku PN davaju pracovnicky namiesto rady, cislo na call center ..... hamba ..... Pekny vecer ....    ja si svoje plnim, co vy ...  ??

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

@Miroslav Zemánek ved si pisal, ze ti ponukli vratenie sumy spat, tak o ake 2 eura si prisiel? Kym tieto veci budu robit ludia, tak sa budu robit aj chyby. To sa proste stava. Vsade

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

zdravim, lenze to nieje nieje po prvy krat, co som dostal taketo zle info ...a kedze je spoplatnena vymena balika sumov (tou istou, ako je pri pridani balicka) to som si mohol radsej pridat ten balicek, a bol by som na tom stejne ako mam teraz vystavenu fakturu) popritom pani tvrdila, ze nebudem za zmenui nic platit ... Tak potom ako ???? platim si dost na to aby som si mohol dovolit omyli z vasej strany .... 

dobre fer by bolo, dobre, tuto fakturu si strhnite, ale nabuducu mi odpocitajte tych xy eur z mohej povodnej faktury, co  je 28,46 ..... 

PS: Jejich "nemal svoj den" ma pripravili o 2eura.    

PS: Viem ze vam to nevadi, sak nech zakaznik plati, ale kebyze to je opacne, tiez by sa vam to nepacilo, snazila by ste sa stym nieco robit .....     Pekný den .... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Miroslav Zemánek co ja viem, tak vymena programov v baliku /zrejme mas ten najnizsi/ je spoplatnena ako pises do 2eur. Pises, ze ti ponukli vratenie penazi - teraz to zaplatis, ale v dalsej fakture to budes mat vratene.

 

PS: nehodnot personal na zaklade jedneho cloveka, co ti podal neuplne ci mylne info. Mozno len nemal svoj den

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar