email POP3

Otázka

  • 0

Ja len jednu otázku. Prečo si musím nastaviť poštového klienta na POP3. Prečo nie je možné použiť protokol IMAP? Ja si predsa platím za email a chcel by som mať svoje správy aj v práci, doma... a doma mám tri počítače. Ak si otvorím poštu na jednom PC na druhom nič nie je... je to normálne aby som si sám, ako zákazník nemohol vybrať medzi nastavením poštového klienta? Hoc si za email platím.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

a prečo by si si nemohol vybrať? Funguje pop3 aj imap4, stačí si to len normálne nastaviť.: 

 

E-mail cez MobilMail

SMTP server: smtp.t-zones.sk
ASMTP server: asmtp.t-zones.sk
POP3 server: pop3.t-zones.sk
IMAP server: imap.t-zones.sk
Meno užívateľa: v tvare 421903123456
Port odchádzajúcej pošty: 25
Port prichádzajúcej pošty: 110
Je potrebné pripojiť sa cez APN internet.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Miloš Martovič áno, ale ja som to chcel inak. Napr. cez Outlook, alebo Thunderbird. Aj oficiálny manuál ktorý dáva Telekom, pri nastavení poštových klientov je preddefinované ako nastavenie POP3.

https://www.telekom.sk/wiki/internet/nastavenie-postoveho-klienta

iná možnosť ako POP3 som tam nikde nenašiel.

A nedá sa to ani prepísať príloha je z MS Outlook, a Thunderbird mi ponúne len kam si mám poštu ukladať.

Ja verím aj tvrdeniu že nech si každý berie svoju poštu, a nech nevisí na serveroch Telekomu

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

nefunguje to na serveri mail.t-com.sk iba na serveri "mail.telekom.sk"
žiaľ mám smolu. inak ako POP3 sa mi to nedá nastaviť. ak to dám ako IMAP tak mi neodosiela a neprimá poštu, píše chyby pri odosielaní a prijímaní pošty.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.