WiFi router s VPN pass through pre VDSL

Otázka

  • 0

AKo je možné dosať od Telekomu router ktorý umožnuje VPN pripojenie z domácej siete do práce

ANi na telefóne ani v pobočke mi neboli schopní odpovedať

Viem že ADB 42..  to umožnuje ale odpoved predajcov bola že si nemozžem vybrat HW??

 

To je ako možné?? Ja ako zákazník si nemôžem vybrať HW ktorý splna moje požuadavky a je vponuke Telekomu?? Čo to je za prístup? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Ahoj @sifonjoe,

 

wifiroutre sú zasielané na základe skladových zásob, kde je Ti poskytnutý kompatibilný wifirouter pre danú službu. Detailné technické parametre nájdeš TU  alebo môžeš kontaktovať kolegov mailom na adrese : "techgroup@telekom.sk" . Ak požaduješ špecifickú funkciu wifiroutra môžeš si zabezpečiť vlastný, ktorý bude kompatibilný pre Tvoju službu.

 

Ľuboš 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Diky za odpoved ale je mi platná na 2 veci.
V ponuke mate router ADB SV4251.
Rad by som sa dozvedel ako da da zabezpecit aby mi pri siel tento typ.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Diky za odpoved ale je mi platná na 2 veci.
V ponuke mate router ADB SV4251.
Rad by som sa dozvedel ako da da zabezpecit aby mi pri siel tento typ.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Moja skúsenosť je taká, že keď vtáčka chytajú tak mu pekne spievajú.

Pred sviatkami ma zlomili aby som prešiel na VDSL, nakoľko mám aj pevnú linku tak som chcel aby  dodaný router bol ADB SV4251 (neuveriteľné majú až 2 druhy ADB SV4251 a VV3212 - mágio TV nemám, sú tam iné routre), kvôli Gb sieti a plus aj iným nastaveniam, čo VV3212 neumožňuje. Stačí si prejsť CZ a SK fóra aby človek prišiel na to, že VV3212 je za ..., radšej sa nevyjadrujem. V objednávke bola požiadavka na router SV4251 a bolo aj v nej uvedené, že pokiaľ nebude dodaný tento router nech objednávku považujú za bezpredmetnú. Na druhý deň prišiel balíček a v ňom VV3212, tak som ho hneď zbalil a odniesol do tcomu s tým, že nebola splnená moja požiadavka. Peniaze za router vrátia pri faktúre. Tým som to považoval za vybavenú vec. No čert nespí a od uvedenia reklamácie prešlo  pár dní (9), všetko fungovalo po starom, no prišiel magický dátum 31.12.2015 a v obedňajších hodinách prestal fungovať internet a telefónna linka. Po nahlásení poruchy prišla SMS - totiž ma prepli z ADSL na VDSL - to som sa dozvedel až pri nahlásení poruchy, že to opravia a rieši sa to. Linku dali do pôvodného stavu až 4.1.2016.  Ako je možné, že keď to prepli na VDSL nevykonali žiadny test - či to funguje, keďže majú na tieto zariadenia prístup, alebo stačilo vytočiť tel. číslo a tam by im oznámilo, že na linke je porucha.  Keďže mám pevnú linku, ktorá pri VDSL je pripojená cez router a nie cez splitter (vraj sa to dá aby telefón išiel aj naďalej cez splitter) riešením je nákup vlastného routra , ktorý má aj tel. prípojku. Taký som ešte nenašiel. Takže ostávam na ADSL pokiaľ nebudú dodávať nejaké normálne routre a pri tom stačilo aby osoba, ktorá objednávku preberala si len prečítala čo tam je napísané, urobíme čiarku a objednávka vybavená, hoci zle ale čiarka je čiarka.  Takto telekom pokazil mojej rodine nový rok.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar