Neseriozny Pristup pri predlzeni pausalu pre Vernych klientov.

Otázka

  • 0

CHcem sa opýtať či to len my v Kežmarku máme takýto prístup  k zákazníkom . Mám dva paušály plus internet . Som verný zákazník už dlhé roky . V máji 2015 mi skončil paušal a doteraz mi nedošla žiadna nová ani žiadna iná ponuka ani telefonicky ani dopisom. Dnes som tam bola osobne a dali mi na vyber s pár ponuk, ktoré mi žial neprídu výhodné. Môjmu kolegovi v Popradskej pobočke dali na výber z mnoho ponúk , mal si z čoho vybrať a dokonca mal  dva telefony k paušálu za výhodnú cenu .   Pri mne žiadna ochota poradiť  niečo výhodne , len odbiť zákazníka a hotovo . 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Ahoj 11nena12, skús napisat na chat na ich stranke www.telekom.sk alebo zavolat na 0800 123 456. Mozno budes mat vacsie stastie. :-)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

No asi ta sklamem.Mam u nich toho dost a pri kazdom konciacom pausale je to boj-najprv standarne ponuky drahsie oproti konkurencii o 7-12€,neskor zlava na akontaciu,potom este 2€ zlava....ale na konkurenciu sa absolutne nechytaju.A nakoniec to odporucia dat vypoved:)Teraz to mam zas.Podana vypoved a uz len cakam 29 dni na koniec.....bud prenesiem inde alebo zoberiem uplne nove cislo inde....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar