zdravim, kde najdem online chat s operátorom???

Otázka

12 odpovedí na túto otázku

  • 1

tá stránka momentálne nefunguje. je teda možné spojiť sa s operátorom prostredníctvom online chatu? ak áno, prosím, pomôžte mi nájsť kade sa tam dostanem :) 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj rolnicka.brambi, skus is na mobilne telefony a potom v pravo, ak je operator volny, by sa ti malo zobrazit take male zelene okienko na chat. Ak nie je volny, budes tam mat okno na vyplnenie spravy. Treba iba cakat. :-)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ahoj @rolnicka.brambi, klikni na niektoru z ikon ako je napriklad Chytry balik, alebo Mobilne pausaly a vpravo sa ti zobrazi online pomoc :smileyhappy:

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@adussa87, online chat funguje, hned na uvodnej stranke mas online pomoc, mozes kliknut na telefon, ak chces volat, alebo na tu druhu ikonu, ak chces pisat -dole sa ti zobrazi okienko poradime Vam 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Reklamácia sa nedá podať online, buď písomne poštou, na predajni, pripadne zaslať mail na marketing@telekom.sk, reklamácie jednoduchšieho charakteru zadajú aj na zákazníckej linke. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 Reklamáciu týkajúcu sa fakturácie alebo nefunkčnosti služieb môžete podať nasledovnými spôsobmi:

 

  •   - písomne, zaslaním na adresu Slovak Telekom, a.s., Bajkalská 28, 817 62 Bratislava.
  •  

Reklamáciu môžete podať jej doručením písomne na adresu uvedenú na faktúre, na adresu nášho sídla, alebo na ktorékoľvek naše predajné miesto. Aby sme vedeli vašu reklamáciu posúdiť a vybaviť, prosím, pošlite uveďte nám v rámci svojho podania skutočnosti, na základe ktorých budeme vedieť riadne identifikovať, čo požadujete a akých tovarov alebo služieb sa vaša reklamácia týka. Bez uvedeného je možné, že vás budeme musieť dodatočne osloviť so žiadosťou o doplnenie týchto informácií.

https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/reklamacie#-0

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar