Odstúpenie od zmluvy

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

chcel sa spýtať, či sa dá od týchto ružových **piip** odstúpiť od zmluvy z dôvodu nefunkčnosti. Nechápem ani počínanie prečo sme si vôbec dávali internet od telekomu keď vôbec nefunguje. Máme magio internet a keď zapneme jednu televíziu prestane ísť druhá poprípade vôbec nefunguje internet. 

Za ďalšie internet od telekomu stále vypadáva, mali sme tu niekoľkokrát technikov, ktorý sú úplne retardovaný a nič nevyriešili poprípade vyčistili iba dáku prípojku od osieho hniezda a problém pretrváva. Bol menený router a ani to nepomáha. Ak to takto pôjde a nedovolia nám odstúpiť od zmluvy bez pokuty, napadneme to súdne. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Myslim ze bude lepsie miesto vypisovania na forum ist na ich pobocku a riesit to priamo ako sa vravi  z oci do ci alebo napisat im list s vypovedou, kde jasne napisete preco ju podavate a kludne mozete pripojit aj vas nazor na ich sluzbu a odoslat ho doporucene.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Najlepšie je keď mi sťahovanie padne na 100kb/s a volám na technickú podporu, že čo sa čudujem keď máme zapnuté dva boxy tak mi to zožerie download. Ale príde technik k nám a hovorí, že to nieje možné aby nám padlo to sťahovanie kvôli tomu :D. Plus nám hovorí, že ako je možné že nám bola vôbec poskytnutá služba mágio internet keď centrála je veľmi ďaleko od nás. Proste celé zle a u vás pracujú iba šmatláci. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Odsúpiť sa dá úplne v pohode, treba spísať reklamáciu, doplniť do nej časy výpadkov, prípadne volania na technickú podporu, a žiadať výpoveď zmluvy bez zmluvnej pouty, ja som takto zrušil Magio Sat a ešte som dostal kredit 36 eur do faktúry za čas "nefunkčnosti" služby, tak si to nazvali... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.