Ako Telekom fórum funguje

Otázka

  • 2

Ahoj,

 

Telekom fórum sme vytvorili pre všetkých užívateľov, ktorí majú záujem diskutovať (nielen) na témy internet, televízia, volania atď.

 

Fórum ponúka možnosť pýtať sa a dostávať odpovede, nezáväzne diskutovať a vymienať si názory.  Aby sme spolu s vami urobili jeho obsah čo najhodnotnejším, dávame do pozornosti 3 základné funkcie:

 

Som na tom rovnako - ak máš rovnakú otázku alebo nápad, daj o tom všetkým vedieť. Keď má viac úžívateľov rovnakú dilemu, určite sa skôr nájde odpoveď.

 

Prijať ako riešenie - v prípade, že si dostal odpoveď na svoju otázku a táto odpoveď ti pomohla, upozorni na to ostatných užívateľov. Niekedy sa môže stať, že téma bude mať niekoľko strán - ak je akceptované riešenie na 24. strane, dlho sa k nemu preklikáva. Tlačidlo "Prijať ako riešenie" vytvorí linku na odpoveď priamo pod otázkou. Pomáhajme si navzájom dostať zodpovedať otázky čo najskôr.

 

Hlasy - páči sa ti otázka alebo odpoveď? Daj jej hlas. Jednoducho klikni na ,palec hore". Najlepšie príspevky sa dostanú na titulnú stránku a bude o nich vedieť ešte viac ľudí.

 

Hodnosti - čím viac príspevkov na fóre uverejníš, tým vyššiu hodnosť získaš. Ostatní užívatelia podľa tvojej hodnosti ihneď uvidia, či si začiatočník alebo ostrieľaný profesionál.

 

V prípade, že si chceš zmeniť svoje meno (nick) na Fóre, použi tento návod.

 

Ak máš daľšie otázky, pozri si FAQs alebo sa neváhaj spýtať. Veď si na diskusnom fóre :)

odpoveď sa páči : 6 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

21 odpovedí na túto otázku

  • 1

Dobré ráno @75lubo.

 

Najvyššia hodnosť je veľmi zaujímavá, ale jej názov ponecháme pod rúškom tajomstva :) Veríme, že čoskoro sa k nej niekto z vás dopracuje. 

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Da sa dostat na forum z hlavnej strany telekom.sk jednym klikom? To by sa patrilo, aj ked je v skusobnej prevadzke. Nikde to nevidim.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @distefano ,

jasne, klikni na tlacidlo FORUM vpravo (pozri screen)...

 

Pekny den,

Romanforum.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Sorry, zmiatlo ma umiestnenie aj smer pisma. Ak uz to tam musi zostat, mozno by bol lepsi napis z hora a pismena pod sebou. Ale, uz to najdem aj takto.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @distefano , vdaka za tip, posunieme nasim dizajnerom a uvidime.

 

Pekny den,

Roman

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@ASK 

 

Ahoj, oznacovanie prijatych rieseni by sme prioritne chceli nechat na uzivateloch fora, v tomto pripade je to na rozhodnuti uzivatela @6540 

 

Pekny den

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@ASK 

kľud :) užívateľ, ktorý rieši problém má právo označiť za riešenie toho, kto mu pomohol. V tomto prípade ide o osobu, čo mi pomohla ako prvá... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Hodnosti - čím viac príspevkov na fóre uverejníš, tým vyššiu hodnosť získaš. Ostatní užívatelia podľa tvojej hodnosti ihneď uvidia, či si začiatočník alebo ostrieľaný profesionál.

Neuvažujete zmeniť hodnotenia členov?

 Hodnotenie považujem za zbytočné, ak sa vzťahuje na počet príspevkov a nie bodov. 

Hodnosť profík či radca získa každý bez rozdielu, či tu položí 100 otázok alebo odpovedí. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

nepises o aky problem ide, vypadava ti signal na com? internet, televizia alebo mobilny signal? ak mas technicky problem alebo vypadky, skus kontaktovat technicku podporu na 0800 123 777

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

nie neda sa vymenit a staci sa spytat raz - odpoved je ta ista :D

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobry den,chcem sa spytat objednaval som si magio go ale ziaden go id kod mi neprisiel a nemam ani sluzby mobilnej siete od Vas

Dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

napis im na chat alebo zavolaj a bud ti ho preposlu alebo daju novy

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @mado2626,

pošli mi do správy Tvoje číslo - pozriem sa na to,

Ďakujem

Pekný deň

Matej 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To mas dobre, kolko razy vypadne, tolko razy naskoci. Si predstav, zeby vypadol len raz a uz nenaskocil !

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zľava na mobilnú službu, čím viac tým viac, pre každého člena Happy

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz