VDSL - Telekom

Otázka

  • 0

Preco jedine  riesenie  telekomu ked uz  zákazníkovy  spustia  VDSL  a nahlási  poruchu   je  ich  jedine  riešenie  zrusenie VDSL  internetu.  A  nehladaju  moznosť aby   zákazníkovy VDSL  služba  fungovala  bez problemov. Alebo   najlepsie  su pripady  ze  zákazníkom  funguje  VDSL  a  ked   technici   pretazia  siet  tak  uz  zrazu  nieje   mozne   vyuzivať VDSL.  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Lebo peniaze. Brat s nimi podpísal zmluvu, lenže potom zistili, že by museli pridať ďalší stĺp lebo býva v bočnej uličke. Hneď zrušili zmluvu. Je to firma, ktorá chce len inkasovať. Zlepšenie služieb ju nezaujíma (dslamy na úrovni ulíc, aby mohol mať každý VDSL). Čo sa vyradí z Nemecka (technika) ide na Slovensko. Majú plno pracovníkov, ktorí ponúkajú sluźby, ktoré ani nebudú fungovať v poriadku na určitom mieste. Keď sa človek spýta trochu odbornejšie odvolávajú sa na technikov (veľa ich poprepúšťali). Ich služby ľudia používajú, lebo nemajú veľmi na výber.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Z  nas   si tiez   robia    dobrý  den.  Najskor   zriadia   VDSL  ktore  nám  6  mesiacov   fungovalo  bez   najmenších problemov.  A   potom si  nam  technik  povie    ze  pojde   do  5  Mbit. Ale  to ze ma  s nimi zákazník  podpísanú   zmluvu  na  VDSL  tak  to ich  vobec  netrápi  a zakázníkovy   zrusia  VDSL .   Ale  keby   chce   zákazník zrusit  zmluvu    tak  mu naparia   zmluvnu  pokutu za nedodrzanie  podmienok   zmluvy. Ale  ked  si  oni menia  zmluvu tak to je uz  vsetko  v poriadku. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar