zrušenie zmluvy

Otázka

  • 0

Mám záujem o predčasné zrušenie zmluvy. Do konca viazanosti mi ostavajú 2 mesiace. Na predajnom mieste mi oznámili, že pokuta je asi 500 €. Zaujímala som sa o právnu relevanciu tejto požiadavky. Na tomto linku som našla odpoveď. 

http://www.etrend.sk/technologie/neferovu-pokutu-za-odchod-ma-uz-len-orange-ale-tiez-ju-coskoro-zrusi.html

Stále mám záujem o zrušenie zmluvy. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

ahoj Miriam, 

Ide o to, že ak si podpísala zmluvu pred tým dátumom, tak máš zmluvnú pokutu rovnakú na celú dobu viazanosti, Podpisom zmluvy si súhlasila s podmienkymi, ktoré boli v nej uvedené – čo je aj výška pokuty. ak nie je dodržaná zmluva, tak je to s plnou pokutou. Logickejšie je počkať do konca viazanosti, ako platiť kvôli 2 mesiacom 500€.

PS: v zmluve je ešte uvedené, že máš mesačnú výpovednú lehotu, ak nebudeš prenášať číslo, ale chceš zrušiť paušál, treba o to požiadať mesiac pred koncom viazanoti...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem za odpoveď.

Zhrniem situáciu: ak by som sa súdila, podľa informácií z médií, bola by som súd vyhrala. Telekom aj napriek tomu trvá na plnej výške pokuty s odôvdním, že som zákazníkom pred nejakým dátumom, teda príliš dlho... Je to ťažko pochopiteľné a až nelogické... Logické riešenie je, že Telekomu vyplatím dva posledné mesiace.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj Miriam, výška zmluvnej pokuty sa určuje podľa programu a plnej ceny telefónu. Ak si si zmluvu uzatvorila pred  25.6.2014, teda skôr, ako sa menilo uplatňovanie zmluvnej pokuty, ostala ti pôvodná. Preto môžeš mať napr. aj 2 mesiace pred koncom viazanosti rovnakú pokutu ako na začiatku. Zmluvy uzatvárané po 25.6.2014 už majú klesajúcu zmluvnú pokutu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar