zrušenie zmluvy

Otázka

  • 0

Mám záujem o predčasné zrušenie zmluvy. Do konca viazanosti mi ostavajú 2 mesiace. Na predajnom mieste mi oznámili, že pokuta je asi 500 €. Zaujímala som sa o právnu relevanciu tejto požiadavky. Na tomto linku som našla odpoveď. 

http://www.etrend.sk/technologie/neferovu-pokutu-za-odchod-ma-uz-len-orange-ale-tiez-ju-coskoro-zrusi.html

Stále mám záujem o zrušenie zmluvy. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Ahoj Miriam, výška zmluvnej pokuty sa určuje podľa programu a plnej ceny telefónu. Ak si si zmluvu uzatvorila pred  25.6.2014, teda skôr, ako sa menilo uplatňovanie zmluvnej pokuty, ostala ti pôvodná. Preto môžeš mať napr. aj 2 mesiace pred koncom viazanosti rovnakú pokutu ako na začiatku. Zmluvy uzatvárané po 25.6.2014 už majú klesajúcu zmluvnú pokutu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem za odpoveď.

Zhrniem situáciu: ak by som sa súdila, podľa informácií z médií, bola by som súd vyhrala. Telekom aj napriek tomu trvá na plnej výške pokuty s odôvdním, že som zákazníkom pred nejakým dátumom, teda príliš dlho... Je to ťažko pochopiteľné a až nelogické... Logické riešenie je, že Telekomu vyplatím dva posledné mesiace.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ahoj Miriam, 

Ide o to, že ak si podpísala zmluvu pred tým dátumom, tak máš zmluvnú pokutu rovnakú na celú dobu viazanosti, Podpisom zmluvy si súhlasila s podmienkymi, ktoré boli v nej uvedené – čo je aj výška pokuty. ak nie je dodržaná zmluva, tak je to s plnou pokutou. Logickejšie je počkať do konca viazanosti, ako platiť kvôli 2 mesiacom 500€.

PS: v zmluve je ešte uvedené, že máš mesačnú výpovednú lehotu, ak nebudeš prenášať číslo, ale chceš zrušiť paušál, treba o to požiadať mesiac pred koncom viazanoti...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar