Neodstrániteľný problém s internetom po cca 13 rokoch

Otázka

  • 0

Zdravím. Mám internet od Telekomu už dlho (Dial, ISDN, DSL) a nedávno sa vyskytol problém s pripojením. Asi pred troma týždňami sa modem z ničoho nič odpojil a nebolo možné sa pripojiť (ADB2111). Volal som preto na technickú podporu telekomu a vymenil router za predchádzajúci Vigor 2700. Technik na druhý deň zrejme niečo upravoval, pretože po príchode z práce bol modem pripojený a SNR bolo 1-3. Na ďalší deň však internet nefungoval opäť. Ďalších pár kôl tohto všetkého, posledné však končilo SMS s textom, že porucha bola uzavretá a bude ma niekto kontaktovať. Dva dni nikto zavolať, tak som volal na technickú podporu so žiadosťou o poskytnutie informácií. Z technickej podpory mi oznámili, že porucha je zrejme na kábli, že opäť pošlú technika aby situáciu preveril a znížia mi profil na 2MB čo vraj odporúčal aj technik. Kontaktovať ma mali z obchodného oddelenia a dohodnúť zmenu programu aby som zbytočne neplatil za niečo čo nefunguje. Ak vraj nikto nevolal mám si tam zavolať.

O pár dní mi volal technik s vyjadrením: chyba je niekde v kábli. my však nevieme kde a tak to nevieme odstrániť. Ideálne by bolo keby sa to pokazilo úplne, to by sme už vedeli čo je zle a opravili by sme to. Opäť mi oznámil, že by ma malo kontaktovať obchodné oddelenie.

 

1. Ako je možné že po cca 6 rokoch fungovania na 5MB (reálne asi 4MB) zrazu nie je možné prevádzkovať internet a riešením je len zníženie rýchlosti, prípadne ak to nepomôže, odstúpenie od zmluvy
2. Ako je možné, že keď treba riešiť nefunkčný internet a program ktorý po toľkých rokoch zrazu nefunguje, nikto z obchodného oddelenia nevolá?
3. Ako je možné, že sa nedá zistiť kde ten problém naozaj je a odstrániť ho? Keď mi volal technik s touto informáciou, myslel som si najskôr, že ide o nejaký vtip.

Aktuálne: SNR-14, deň bez výpadku :D

Nepíšem sem aby som niekomu nadával, iba by som poprosil o radu niekoho, kto už takýto problém riešil, prípadne ako by bolo vhodné postupovať. :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Ahoj @Palo9 , 

 

ďakujeme, že si si našiel čas a napísal nám. Sme veľmi radi, že si naším dlhodobým zákazníkom a mrzí ma daná situácia. Poslal som Ti súkromnú správu, kde Ti poskytnem bližšie informácie. 

 

Prajem pekný deň

 

Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar