Roman Kolinek

Člen
  • Počet príspevkov

    8
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Roman Kolinek

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Ahojte, chcem sa spýtať kedy cca bude dostupná aktualizácia na Marshmallow pre Xperiu M5? Je síce uvolnená len deň-dva, ale viem že operátorom to chvílu trvá kým bude k dispozícii... http://www.xperiablog.net/2016/07/19/xperia-m5-android-6-0-1-marshmallow-30-2-a-0-100/ Díki za info, Roman.
  2. Po opätovnej asi trojitej urgencii je teda problém vyriešený, len sa "objavil" ďalší - telefón sa nepripojí cez 4G, vždy a všade mám maximálne 3G. Jedná sa o iPhone 6, resp. Sony Xperia M5 a SIMku mám novú ako som už písal aj vyššie. 4G s minulým firemným paušálom fungovalo, prestalo až teraz po prechode na fakturáciu na súkromnú osobu. Kedysi existovalo nejaké číslo a tvar SMSky, ktorým sa 4G dalo zapnúť/vypnúť, existuje stále niečo takéto? Prípadne môžete mi to na čísle aktivovať? Ďakujem za pomoc
  3. Poslané, ďakujem za pomoc
  4. Zdravím všetkých. Mám problém s internetom v mobile. Na linke technickej podpory to majú očividne na háku, lebo už dva týždne mi nie sú schopní dať inú odpoveď ako "budeme to urgovať". Telefón (iPhone 6) mi vyhadzuje hlášku "Nepodarilo sa aktivovať mobilnú dátovú sieť" a pod tým "Zlyhanie PDP autentifikácie". Druhý telefón (Xperia M5) sa len nepripojí, hlášku myslím nevyhadzuje žiadnu. Táto situácia nastala po prepise čísla z firemného paušálu (MT Professional Plus 4) na súkromnú osobu s programom Bez záväzkov s internetom v mobile 500. Samozrejme som skúšal vypnúť/zapnúť dáta, prehodiť 2G/3G/4G, nastaviť APN ručne a všetko možné, čo mi štandardne radili na infolinke alebo v predajni. Taktiež mám už aj vymenenú SIM kartu. Nenájde sa tu niekto, kto takýto problém úspešne vyriešil? Prípadne hádam niekto z "personálu", kto by sa nebál takéto niečo posúriť niekomu z technikov? Ďakujem!
  5. Jasné, to je všetko pravda a netvrdím opak, ale toto riešenie je pre mňa v tomto prípade nepoužitelné. Jedná sa o pracovný telefón, bez ktorého je priatelka bez kontaktov, bez diára atď...samozrejme existujú rôzne zálohovacie služby atď., ale ja skrátka potrebujem riešenie "on the go", čiže stiahnuť update, počkaj 20-30 min na aktualizáciu a zase ťukať po tlačítkach pod displejom. Nuž vidím, že zrejme bude treba len sledovať aktualizácie pravidelne a hádam sa objaví nejaký fix. Prípadne, ak by niekto z prítomných mal rovnaký problém a vyriešil ho inak ako reklamáciou/obnovením, tak sem s tým Ďakujem
  6. No veď toto...obnovia nastavenia, nepomôže to a čo potom? Nedajbože nahrajú firmware bez Telekom bordelu? Taký naivný nie som...alebo snáď dajú nový telefón?
  7. Práveže čo som čítal o tejto chybe na nete, tak ani obnovenie nepomohlo...
  8. No update na 5.1.1 je síce už dostupný ale bohužial odrovnal funkcionalitu tlačítiek pod displejom - späť a multitasking na telefóne priatelky. Našťastie väčšina aplikácií má nejaké tlačítko "späť" v sebe, ale aj tak som zvedavý že ako túto situáciu riešiť? Obnova nastavení nie je pre mňa možné riešenie. Ďakujem za info.