Rado

Bývalý člen nášho tímu
  • Počet príspevkov

    239
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

52 Výborné

O Rado

  • Hodnosť:
    Profík
  1. @Miloš Martovič, @Uboot, @Stano76   Ahojte, určite by sme boli vďační, ak by sme dokázali v diskusii zostať pri vecnej argumentácii a vyhli sa osočovaniam alebo témam ako šnupanie a pod. Akceptujeme vaše názory na raster alebo to, čo vám v ňom chýba, ale nie je asi fér vydávať ich za požiadavky celej Magio komunity. Naša ponuka je dlhodobo postavená na balíčkovaní, nie je to novinka, s ktorou by sme prišli nedávno. V rámci IPTV patríme medzi operátorov s najvyšším počtom HD kanálov, ponúkame jednoznačne najviac športových staníc v HDčku. Rozhodli sme sa ponúknuť bezkonkurenčne najkvalitnejší HD obsah na Slovensku práve komunite športových fanúšikov (balíček HD Športový s 17 HD kanálmi), v základnom balíku máme 8 najpopulárnejších slovenských kanálov v HD (od Jednotky HD, Dvojky HD, Markízy HD a JOJ HD až po Dajto HD), ponúkame alternatívy aj pre deti (Ťuki HD) alebo filmových fajnšmekrov (HBO HD). Napriek tomu nie je možné uspokojiť v tomto smere úplne všetkých a ponúknuť každému zákazníkovi jeho obľúbený kanál v vo vysokom rozlíšení. Pokiaľ ide o maďarčinu, Janka nenapísala, že slovenskí zákazníci sú v menšine. Menšina hovoriaca po maďarsky patrí k najväčším na Slovensku, je asi logické, že zohľadňujeme aj ich potreby pri úpravách programovej ponuky. Ako už Janka oznámila v rámci iného vlákna, nasadenie TV kanálu JOJ cinema bude závisieť od výsledkov rokovaní a od našich technických kapacít, sme v diskusii s dodávateľom, o výsledkoch budeme informovať.   Rado
  2. @mishoo91   Ahoj, napriek velkej snahe sa nepodarilo dosiahnut schvalenie aktualnej, nami odobrenej verzie Lollipopu (verzie schvaluje Google). V priprave je dalsia verzia, jej schvalenie ocakavame v priebehu niekolkych tyzdnov.
  3. @jvendegh   Ahoj,    ďakujeme za nápad, nič nesľubujeme, ale prejdeme si možné prínosy s naším dodávateľom.    Rado
  4. @Ivan Paško   Ahoj,    pre Happy XS/S/M/XL Volania si mozes dokupit 500 MB za 5,99 €, pri pausaloch Happy L/XL/XXL a Profi si vies dokupit za tu istu cenu 1000 MB dat.   Zakaznici programov Neobmedzeny mobilny internet si mozu dokupit 2 GB za 6,99 € na www.telekom.sk/data. Je potrebne pristupovat cez SIM kartu (resp. datove zariadenie), nie cez WiFi (kvoli autorizacii).    
  5. @Basaswat    Ahoj, ak ti odpoved od @MegaGURU pomohla, budeme radi, ak ju oznacis ako Riesenie, mozno pomoze aj ostatnym. Dakujeme.
  6. @lukas52    Ahoj, ak mas Happy XS/S/M/XL Volania, mozes si dokupit 500 MB za 5,99 €, pri pausaloch Happy L/XL/XXL a Profi si vies dokupit za tu istu cenu 1000 MB dat.   Zakaznici programov Neobmedzeny mobilny internet si mozu dokupit 2 GB za 6,99 € na www.telekom.sk/data. Je potrebne pristupovat cez SIM kartu (resp. datove zariadenie), nie cez WiFi (kvoli autorizacii).
  7. @Miloš Martovič    Ahoj, Miloš, na programovej ponuke sa naozaj pracuje :), nepotrvá veľmi dlho a prinesieme v tomto smere dobré správy. Konkrétnejší byť nemôžeme  ;-)
  8. @Patres2    Ahoj, update by mal byť k dispozícii do 2-3 týždňov.
  9. @Alexander Starinský    Ahoj, k tomuto zatiaľ nemáme bližšie info.
  10. @jojo30003    Ahoj, ak chceš notebook reklamovať, pošli mi pls do súkromnej správy presný typ a sériové číslo. Ďakujeme. 
  11. @marek.jacko5    Ahoj, ako pisal @SIMO, aktualizacia pre zakaznikov Telekomu je uz dostupna. Ak si vsak kupoval telefon v Orangei, treba sa informovat u nich.        
  12. @skipy123    Ahoj, to, ci tvoja SIMka podporuje 4G, zistis tu: https://www.telekom.sk/internet/4g-internet/podporuje-moja-sim-karta-4g  
  13. @rastislavsvahla    Ahoj, narok na vratenie penazi vznika, ked:   - autorizovane servisne stredisko nie je schopne zakaznikovi opravit zariadenie v zarucnej dobe do 30 dni - autorizovane servisne stredisko potvrdi na zariadeni 3 krat tu istu vadu alebo 3 rozne vady sucasne    
  14. @dusko978    Ahoj, ak ti odpoved od uzivatela @Pepsi  pomohla, budeme radi, ak ju oznacis ako Riesenie. Dakujeme.
  15. @Veronika12345Vilkova    Ahoj, rieši sa to aj tu: https://forum.telekom.sk/t5/Televizne-programy-raster/V-Y-Z-V-A-quot-CHCEME-RIK-TV-quot/m-p/4364#M250