matttttto

Člen
  • Počet príspevkov

    3
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O matttttto

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Vďaka za odpoveď
  2. To som si našiel aj ja, ale nemalo by to platiť len pre nových zákazníkov? Ja som si vybral balík taký aký bol a riadne zaň platím. Jedeň deň pozerám a na druhý si na obrazovke prečítam že kanál nemám predplatený. Tu ani tak nejde o Slovak Sport TV ako o neseriózny prístup že ste preradili kanál bez akéhokoľvek upozornenia. Včera ste preradili jeden, zajtra môžte ďalšie dva, pozajtra tri. Ako si ja ako zákazník mám vybrať programový balíček keď ani len netuším ako môže vyzerať za týždeň, mesiac. 
  3. Dobrý deň, chcel by som sa opýtať prečo mi vypadol kanál Slovak Sport TV keď v čase uzatvorenia zmluvy bol v športovom balíku ktorý som si predplatil a mal by mi teda ísť po dobu trvania zmluvy. Ďakujem za odpoveď.