zoltan Pal

Člen
  • Počet príspevkov

    3
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O zoltan Pal

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Všetko bez zmeny , samozrejme faktúra je už na svete.
  2. Dobrý deň Som stálym zákazníkom T-com - u už dlhé roky. Zo službami som viac menej spokojný. Popri iných služieb využívam aj službu rodinný asistent. Končila viazanosť a predlžil som zmluvu na ďalšie dva roky, zároveň som požiadal o výmenu koncového zariadenia z malého „telefónu“ na hodinky. Nová zmluva bola spísaná 20.11.2017 kód objednávky Nové zariadenie bolo doručené kuriérom 24.11.2017 Staré zariadenie bolo deaktivované 24.11.2017 o 23:00 Nové zariadenie do dnešného dňa nebolo aktivované 4.12.2017 12:00 Pri spisovanie zmluvy som žiadal o plynulí prechod služby. Túto možnosť aj overil váš zamestnanec telefonicky u technickej podpory. Sobotu 25.11.2017 som čakal na aktiváciu nového zariadenia. Telefonicky som sa informoval na vašom zákazníckom oddelení, kde ale mi nevedeli dať vysvetlenie a ani pomôcť. Pondelok 27.11.2017 som bol na vašom zákazníckom centre. Pracovník zistil že chyba je vo vašom systéme . „Zmluva je zaseknutá v pozadí“ Spísal požiadavku na nijaké oddelenie IT kde podľa jeho slov ani oni nemôžu zavolať a urgovať riešenie. Moju mailovú adresu dal aj do kópie aby som bol informovaný o priebehu reklamácie. Piatok 1.12.2017 som sa bol informovať na vašom zákazníckom centre keďže žiadnu informáciu som nedostal a ani služba nefunguje. Dozvedel som sa že IT oddelenie poslal správu vášmu zamestnancovi že chyba bude odstránená do 30.11.2017, mňa ale do kópii nedali. Napriek k tomu služba do dnes nefunguje , zamestnanci na vašom zákazníckom centre mi povedali že oni už viac pre mňa spraviť nemôžu. Mám teda dotaz. Čo mám robiť?????? Zhrňme to: Ide o rodinný asistent, čo zmenená 24 hodinovú službu. Staré zariadenie vedeli deaktivovať 24.11.2017 23:00. dnes 4.12.2017 12:00, nové zariadenie stále nie je aktívny. Prosím o bezodkladné riešenie situácie. Predpokladám že faktúra bude vystavená bezproblémovo. Nejde ale o peniaze. Ide o princíp a o starého človeka. Pokiaľ nie je možné riešenie prosím o zrušenie zmluvy a situáciu budem riešiť ináč. S pozdravom
  3. také isté skúsenosti mám aj ja. mal som vyhovujúcí pauśal už cc9 rokov , som ale zákazníkom uź vyše 14 rokov. paušál zrušili a hotovo. chel som tieź zrušiť aj zmlúvu, lenže som potreboval službu Rodinný asiatent tak so u nich zoztal. teraz ale som ziztil že služba rodinný asistent za moc nestojí. nap. v reklame všade ponúkali hodiny, v skutočnosti v ponuke nemali, teraz už v ponuke majú ale výmena prístroja nie je možná . jedine platiť ďalšiu službu rodinného asistenta. čo sa týká presnosti GPS , no je to tak ... Je pravda že trafia aspoň obec kde sledovaná osoba sa nachádzá. Pracujem aj ja s GPS systémom kde je možná lokalizácia na 3 m. Dvakrát som to už pripomienkoval cez službu, je tam možnosť posielania súpráv pre operátora ale číta to niekdo? Hlavne /ze dva roky mispím platiť paušál , a oni sú spokojný....