alenaberezna

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O alenaberezna

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Podla mna je uplne nefér a úplne zlodejské platiť za službu, ktorú už nemôžem využívať a ešte viac to, že na to zákazníka vopred neupozorníte. Ako vidím, je nás tu oveľa viac, ktorí sme absolútne netušili o tom, že v takom prípade sa treba osobne dostaviť a zrušiť zmluvu. Hra so slovíčkami: zmluva-viazanosť. Najlepšie na všetkom je to, že ak Vám končí paušálny program telefonovania, vedia Vám naši operátori vyvolávať aj 3 mesiace dopredu, že si všimli, že Vaša viazanosť končí, predĺžte si ju. Ale to, že Vám skončila viazanosť napr. ako v mojom prípade za využívanie služby Neobmedzený mobilný internet, a vy ste o tom neboli upovedomení a platíte za NIČ, na to Vás neupozorní nikto. Tlieskam, telekom. Reklama ako lusk.