RZTitan

Člen
  • Počet príspevkov

    7
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O RZTitan

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Rýchlosť nemám 30/3 od momentu aktivácie služby. A vlastne teraz pozerám, že (podľa speedtestu) rýchlosti mám 8/1,25 čo viacmenej sedí na ADSL pripojenie (namiesto 30/3 VDSL). V tom prípade nechápem prečo mi konfigurátor pri zadaní (správnej) adresy ponúkol drahší 30/3 internet resp. prečo sa to aj dalo objednať (Telekom neoveruje zda konfigurátor náhodou nenakonfiguruje optický internet niekomu do dediny v hornej dolnej?).
  2. Potvrdzujem, už je to v "normálu", teda v mojom prípade "v normálu" ako som písal v prvej časti prvého príspevku.
  3. Doplním ešte trace z PingPlotter-u
  4. Zhruba pred pol rokom bol objednaný Magenta balík, len televízia a internet (DSL). Po naťukaní adresy bol vybraný najlepší možný internetový balík - Vec sa má ale tak, že od kativácie služby internet nikdy nedosahoval takéto rýchlosti, reálne to bolo vždy okolo tých 10/1,5. Pričom v nastaveniach dodávaného routeru stoja nasledujúce informácie - "Aktuálna rýchlosť" je na míle ďaleko nie len že od rychlostí objednaného balíku, ale hlavne od mojich reálnych rychlostí. Aj na stránke zákazníckej linky mám pri pripojení k internetu uvedené hodnoty 30/3 - Doteraz som to neriešil, ale dnešné problémy s internetom ma k tomu konečne dokopali. Čast druhá: aktuálne nepoužiteľný internet - teraz na večer som si všimol straaašne vysokej odozvy. Nahodil som speedmeter a už vyše 2 hodiny mám nasledujúce rýchlosti: Telekom vykonáva nejakú údržbu alebo čo to je za cirkus?
  5. Skvelé! Presne to som potreboval :) Ďakujem.
  6. Predpokladám, že aj ja som mal tých 120GB, ale vtedy ešte FullHD 60fps streamy ešte neboli až tak rozšírené, že... Vždy som mal za to, že mám "neobmedzený" internet, veď tak to mám aj v zmluve, opak je ale pravdou, ale úprimne, ani raz som si nevšimol, že by sa mi nejak brutálne spomalil internet tj. že by som prekročil FUP. Ale späť k monitorovaniu, hgt65, Tebou postované linky sú mi nanič :) Dokážem si monitorovať  spotrebu, ale ide o to, že sa v domácnosti používa viac než 6 zariadení pripojených k internetu, a tie ja veru zvlášť monitorovať a furt spočítavať fakt nebudem :) Preto sa pýtam zda existuje nejaká služba priamo od poskytovateľa.
  7. Zdravím, celý tento humbuk okolo zavádzania 300GB FUP-u pri xDSL pripojeniach (ktoré ale ževraj bolo aktívne už aj predtým) ma trochu znervozňuje a tak by ma zaujímalo zda má Telekom nejaký online monitor FUP-u. Samozrejme môžem si to monitorovať aj sám, ale pri 6+ zariadeniach sa to ťažko realizuje.