-
Počet príspevkov
1933 -
Dátum registrácie
-
Posledná návšteva
-
nebolo ti povedane pracovnikom na infolinke ze sa rusi elektronicka posta a mas si teda zmenit email v Moj Telekom ? Lebo ho potom nebudes vediet vyuzivat ??? zbytocne tu vznika stres a panika
-
podla rychlosti by som skor povedal ze mas M VDSL kde je 10/1 , inak balik 120/12 uz nie je , asi 2 mes. dozadu sa to menilo na 250/25 minimalne ako pise informovanost, zavolaj na 0800 123 777
-
tato hlaska sa zobrazila aj mne teraz, asi preto sa teraz nevies prihlasit
-
ak mas archiv na telke tak aj v magio go
-
vidis, niekedy su rychlejsi ako vyrobca
-
nechcem ta sklamat ale daj si napriklad youtube a stlac "F" myslim, ze magio go nema klavesove skratky, iba prehliadac v ktorom to pozeras
-
Nazdar, po prenose sa ti cislo v appke zobrazi neskor, asi cca do 3 dni. k uctu, skus skor spravit to,ze sa z aplikacie odhlasis a potom vyber prihlasenie uctom moj telekom, po prihlaseni si potom pridaj mobilne cislo, hoci asi budes musiet pockat max tie 3 dni
-
napis oficialny podnet toto je verejne forum http://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/ , nech to presetria a kontaktuju majitela.
-
predpokladam, ze nejde o sat ked pises ze tam mas LAN kabel volal si na technicku podporu, cislo 0800 123 777 ? ak si vsetko toto spravil a nepomohlo tak mozno je vadny box alebo to musi technik preverit.
-
mal si zavolat, hned na zaciatku bola hlaska o vypadku, potom to ale uz nabehlo
-
cez tento link : https://www.telekom.sk/sso-registracia/-/zmenahesla/email
-
tvoj tablet ked dobre pozeram ma max dostupny Android 5.1, na google play mas uvedene ze sa vyzaduje Android 6.
-
skus oslovit technicku podporu 0800 123 777
-
no neviem aky mas box ale pri tomto ten box wifi urcite nevysiela, skor by som povedal ze to je nejake zariadenie, ja mam podobny nazov pri tlaciarni