Pepsi

Člen
  • Počet príspevkov

    1 876
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

218 Výborné

1 Nasledovník

O Pepsi

  • Hodnosť:
    Expert
  1. nech sa paci, cez tento link http://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/ zasli poziadavku na vratenie platby
  2. sem tam si spustim speedmeter a rychlost v lokalite co sa nachadzam je v poriadku (17.5 som bol na chate preto je tam 28,4Mbit/s) u teba mas 4G ale ani jednu ciarku, tak je to pokrytim. Skus to premerat niekde vonku, napriklad u segry mam v dome skoro ziadnu rychlost, je to ale asi konstrukciou domu.
  3. Napis presne co potrebujes na email techgroup@telekom.sk
  4. o spusteni sa urcite dozvies, budu rozvesane letaky, budu chodit osobne predajcovia alebo ti budu volat. Teraz sa na tvojej adrese zobrazuje VDSL, takze optika sa spusti neskor. mozes si to kontrolovat tu: https://www.telekom.sk/dostupnost
  5. https://www.telekom.sk/documents/10179/5058949/Manual+zariadenia+Huawei+HG8245H.pdf nemam ho uz doma a nejako som to neriesil ale v tomto manualy nastavenie QoS nie je, riesenim asi bude bridge mode a iny router.
  6. skus este raz, uz tu pisali ze to ide
  7. pise faktury, teda to nebude jedna. No minimalne musi uhradit co ma aby ju zapli. Rychlost prevodu, zaevidovania platby uz zavisi od sposobu platby. najdlhsie to moze trvat prevodom, a zavisi ci je vikend alebo nie. ak si dobre pamätam tak cez vikend neprebiehaju mimo bankove operacie
  8. s tym overenim cez SMS sa to tu uz pisalo riesenim bolo vymazanie cookies alebo okno inkognito. samozrejme nie je to riesenie a nie kazdemu to napadne koniec viazanosti najdes v aplikacii https://www.telekom.sk/telekom-aplikacia , cez web mas moznost 3-4 mes pred skoncenim viazanosti. Inak mozes napisat aj cez tuto stranku http://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
  9. Kredit sa rozdeluje na nominalny a bonusovy, ak mas iba bonusovy tak ten nemozes vyuzit na platby v store a pod.
  10. stiahni si telkom aplikaciu, tam uvidis koniec viazanosti, ak este plati tak mozes 3-4 mesiace pred koncom viazanosti alebo napis cez chat na ich stranke
  11. mozno mas vyriesene co si potreboval ale ak to nie je urgentne tak treba vyskusat napisat cez link http://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/ alebo FB telekomu
  12. skus sa spytat cez tento link http://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
  13. zmena by bola ta ista ale volalo by sa to inak - vzajomna vymena cisel , vyzeralo by to takto: aktualny stav xxxxxxxxxxxxxxx- ano m yyyyyyyyyyyyyyy- ano l novy stav xxxxxxxxxxxxxx- ano l yyyyyyyyyyyyyy- ano m
  14. uz funguje nekonecne data aktivovane
  15. co si mal nad ramec ti na fore neoverime ale skus napisat tu: http://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/