Pepsi

Člen
  • Počet príspevkov

    1 832
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

215 Výborné

1 Nasledovník

O Pepsi

  • Hodnosť:
    Expert
  1. skus sa informovat v akom stave je aktivacia HBO, zavolaj na 0800 123 456, napis na chat na stranke alebo cez tuto stranku http://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
  2. ak mas zariadenie od Telekomu tak nemusis nic robit, iba zapojit router. Ten si tieto udaje stiahne sam a sam sa nakonfiguruje. Tieto udaje su zasielane ak by si si chcel zapojit vlastne zariadenie, kde tieto prihlasovacie udaje zadavas.
  3. napis na aplikacia@telekom.sk alebo zavolaj na 0800 123 777
  4. napis cez tento link https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/ alebo na email office@telekom.sk , budes to mat cierne na bielom
  5. popros znameho/suseda a pod. nech si tvoje cislo pripoji do aplikacie, aktivuje balik a potom ho z aplikacie odstrani
  6. skus napisat na aplikacia@telekom.sk , ale ja tam tieto kanaly mam, skus este pozriet. pri kvalite staci nastavit manualne na strednu.
  7. ako lajik sa na to pozriem, tak mas na sietovej karte 100Mbit/s , to ti viac nepojde a musis kupit novu. inac ti to viac nepojde. mne to ide pekne ale mam 100 Gb/s
  8. napis aj co ti nefunguje / ako nefunguje, zobrazuje sa chyba, alebo ti kanaly nenacita ? nie vsetky kanaly su v archive a su rozdelene podla balikov
  9. skus napisat na office@telekom.sk alebo cez tento link http://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
  10. asi mysli EASY kartu ktoru teraz davaju ku kazdej objednavku, samozrejme ze ju mozes odmietnut ked ti zavolaju, na druhu stranu je bezplatne a ak ju neaktivujes tak sa sama deaktivuje
  11. zavolaj na technicku podporu 0800 123 777 aby preverili pripojenie
  12. ostatne môze byt napriklad doplnkova sluzba alebo splatka za zariadenie https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/vzor-faktury
  13. HBO GO alebo MAGIO GO ? len pre istotu lebo na HBO GO je ina zalozka. skus sa prosim rozpisat ako ti to nefunguje, prihlasis sa ? nejde online vysielanie? nejde videopozicovna ? ake mas zariadenie a ako si pripojeny
  14. mozno keby napisala presnejsie preco ju to nepusti, tak by sme to aj my presnejsie pochopili
  15. napis na office@telekom.sk alebo skontroluj kos v poste