Pepsi

Člen
  • Počet príspevkov

    1 563
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

197 Výborné

1 Nasledovník

O Pepsi

  • Hodnosť:
    Expert
  1. stiahni si aplikaciu telekom https://www.telekom.sk/telekom-aplikacia tam si vies balik aktivovat
  2. ohladom € mozes napisat aj email na pohladavky@telekom.sk
  3. @artjalposielal si SMS v spravnom tvare ?
  4. nepises ci volas aj na technicku podporu, musis to stale nahlasit na technicku podporu a potom ziadat o zrusenie.
  5. letny balik bol v Juli a teraz je znova v Auguste. Skus si aktualizovat appku
  6. programy funguju, takze dôvod bude niekde inde. Nejde ti to aj na mobile alebo inom zariadeni ?
  7. napis na office@telekom.sk
  8. jedine co mi este napada, je ist do Telekom predajne a poziadat o vymenu SIM
  9. vyskusal si SIM aj v inom mobile ? ak sa nemas ako spojit s technickou podporou vyskusaj chat https://www.telekom.sk/ vpravo dole
  10. ak by to bolo spustene, tak by to bolo na kazdej stranke, ktora informuje o tychto novinkach. Nic tam nie je, takze to nie je este spustene.
  11. predpokladam, ze nemas box s nahravanim, zavolaj a poziadaj o vymenu , musis mat box s harddiskom ak mas doma box s harddiskom, zavolaj aby ti aktivovali zdielanie nahravok na dalsom boxe
  12. o vymenu SIM karty moze poziadat majitel osobne v predajni
  13. hranicna bola 500m, idealna tak max 100-150m , kazdym dalsim metrom rychlost klesa, potom este zavisi aka je kvalita kablov a ustredna.
  14. musis volat na technicku podporu 0800 123 777 a ak chces zadavat nejaky podnet tak cez mail office@telekom.sk
  15. skus sa rozpisat, pise ti aj nejaku chybu ? ako si prihlaseny ? (to je ako "nejde mi auto", ale to moze byt pokazeny motor alebo iba dosiel benzin) idealne je napisat priamo na aplikacia@telekom.sk ,