Pepsi

Člen
  • Počet príspevkov

    1 412
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

171 Výborné

1 Nasledovník

O Pepsi

  • Hodnosť:
    Expert
  1. mas povoleny aj v modeme datovy roaming?
  2. ten router to nepodporuje, musis si zabezpecit nejaky vlastny
  3. dôvod poruchy ti tu asi nik nepovie lebo nema ako to zistit . Môze to byt hocico, ale ak ti net nabehol a Tv nie, tak to nebude spadnutymi kablami. ak mas NTB pripoj ho k TV a pusti magio go
  4. myslim ze nie, nepodporuje zrkadlenie
  5. mozes im dat aj rc alebo id sluzby ktore mas na zmluve (prihlasovacie meno)
  6. alebo sa preklikavaj po stranke kym ti nevybehne okno kde vies nechat cislo a oni ti zavolaju
  7. stiahni si cez google play aplikaciu outlook alebo v mobile mas predinstalovanu appku Email
  8. zmenit poradie sa neda a nejako ani odstranit cislo, ale ak mas dohodu o elektronickej komunikacii tak si to vies usporiadat ale je to pracnejsie s delegaciami
  9. zvysovanim rychlosti by sa mali zamysliet aj nad zvysenim FUP, za 3 roky sa v tomto smere vela zmenilo
  10. mali vypadok, stacilo si precitat tych 10 prispevkov
  11. naco vytvaras duplicitne prispevky ?
  12. zavolaj na 0800 123 777
  13. https://www.telekom.sk/pausal-ano-skor/mam-zaujem
  14. uz by to malo ist, mali nejaky vypadok v piatok a asi aj sobotu
  15. skus este www.pojdeto.sk ak chces vyjadrenie tak office@telekom.sk