Pepsi

Člen
  • Počet príspevkov

    1 732
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

207 Výborné

1 Nasledovník

O Pepsi

  • Hodnosť:
    Expert
  1. napis na email office@telekom.sk
  2. PID kod nie je na fakture. Ak ho nemas tak zajdi, ak si opravnena osoba, do telekom centra
  3. posli ju na email pohladavky@telekom.sk
  4. @janosaci napis pod temu, nevytvaraj novu ak sa chces vysavac
  5. mali ho v Januari, asi ho nebudu znova pridavat
  6. ak sa box ani nespusti tak volaj na 0800 123 777
  7. hlavne mat zapnute data pri otvarani MMS
  8. skus vymenit LAN kabel alebo zavolaj na technicku podporu 0800 123 777,
  9. ak je siet pretazena tak sa asi ani na technicku podporu nedovola. Tento stav je len na tvojom mobile alebo aj u niekoho v okoli ?
  10. musis chvilu pockat 2-3 dni, ak ide o chybu aplikacie tak skor na email aplikacia@telekom.sk
  11. bolo by fajn ak by sa nasiel este niekto s tymto mobilom ...
  12. infolinka pre biznis zakaznikov je 0800 123 500
  13. restartujte mobil ak nepomoze tak volat na 0800 123 777
  14. na tejto verzii je vidiet ze nezmenila iba vzhlad, preto sa moze spravat odlisne
  15. tu mas nove ceny balikov https://www.telekom.sk/volania/easy?doplnkove-baliky#sec-5