Pepsi

Člen
  • Počet príspevkov

    855
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

117 Výborné

1 Nasledovník

O Pepsi

  • Hodnosť:
    Macher
  1. problem moze byt v routri , skus tovarenske nastavenia alebo sietova karta skus ine zariadenia. cez kabel nie cez wifi
  2. vracaju sa iba prenajmove zariadenia, k tv mas magio box, ten vratis ak rusis telku , wifirouter si nechavas aby si mohol vyuzivat internet
  3. staci pohladat
  4. u mna to ide v pohode. Treba mat sietovu kartu 1000 Mbit/s a kabel CAT 5 a vyssie. rychlost sa pohybuje od 900 - 950 a vyssie.
  5. mozes aj cez ich stranku https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/, nemas aktivny este nejaky iny datovy balik alebo data este pausaly ?
  6. ostatne kanaly funguju ? ak ano tak zavolaj na 0800 123 777 ak nie tak si over ci mas zaplatene vsetko , hoci zavolaj na 0800 123 456
  7. zavolaj na 0800 123 456 alebo napis na marketing@telekom.sk
  8. aky telefon a aky pausal ?
  9. skontroluj si v telekom appke (zalozka "data navyse) alebo v moj telekom objem dat. Sleduj ako si pripojeny 4G/3G a pod. , nemas nastaveny nejaky limit v mobile ? internet ti funguje len ide pomaly ? kde sa to stava vo vnutri, vonku alebo vsade ? stava sa to aj na inom mobile, resp. ak po restartovani mobilu spomalenie dat pretrvava ?
  10. over si to na infolinke alebo na chate, pripadne napis adminovi adresu
  11. davnejsie mali problem ale iba s nejakym kanalom, nie vsetky, pravdepodobne to aj rychlo vyriesili
  12. najjednoduchsie cez Moj Telekom, potom mas infolinku, predajnu alebo email marketing@telekom.sk https://www.telekom.sk/wiki/volania/spotreba-pre-volacie-programy
  13. ID kod ti daju na predajni
  14. ktory kanal ti nejde ? ci vsetky ?
  15. predtym ako si vytvoril novu temu tak si skusal aj pohladat ? ako si pozriet fakturu ?