Pepsi

Člen
  • Počet príspevkov

    1 494
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

180 Výborné

1 Nasledovník

O Pepsi

  • Hodnosť:
    Expert
  1. a mas aktivne ? zavolaj na 0800 123 456
  2. na dialku data nevedia zapnut, to je funkcionalita mobilu, spoplatnenie posli nech to overia http://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
  3. skus nabuduce pohladat
  4. nie je tych reklam na internete dost ? kto by v magio go sledoval aktivne tento kanal ? to by bolo zbytocne zahlcovanie kapacity predsa.... ci?
  5. staci si dat ANO L a dat ho do magenty1 hned mas 15GB alebo ANO M DATA a mas 8GB. ako pise composite19, vsade ale ze vsade uz mas wifi, dokonca aj v taxiku
  6. kazdy online stream je oneskoreny, proste je to fakt. co sa tyka casu oneskorenia ich to asi najmenej trapi.
  7. co tak skor napisat s cim mate problem ako popisovat svoje pocity, @Mato171137 na fore sa pisalo, ze si mas aj vypnut aplikacie na pozadi, ako je napr. VLC , urobil si to. Alebo iny program, ktory to moze blokovat, moze mat funkciu nahravania, snimania obrazovky. Antivirus si nemusel odstavit, stacilo dat magio go do vynimiek. @janadu65 akym sposobom si posielala poziadavku ? predpokladam, ze takym, kde ti prisla vsobecna automaticka SMS sprava (kedze to vychadza presne 2 tyzdne) ... skusala si proste zavolat alebo napisat na chat ?
  8. neskoncila ti akurat platnost nejakeho zlavneneho balika alebo nerealizovala si nejaku zmenu ? Jedine odporucanie je napisat na office@telekom.sk, zavolat na infolinku alebo sa ist informovat osobne. My ti to nevieme overit
  9. toto je podporovane a vypredane zariadenie https://www.telekom.sk/wiki/zariadenia/magio-go-tv-box
  10. zavolaj presne ked budes mat vypadok na technicku podporu 0800 123 777, asi tvoja linka to XL nezvlada
  11. presne ako to mas na obrazku napisane prihlas sa uctom s ktorym si potvrdil link, co ti prisiel emailom na aktivaciu EK
  12. hlaska alebo SMS ? pozeral si nastavenia v mobile ? Nepises ake mas zariadenie, tak skus pozriet podla androidu9 Nastavenia - pripojenia - vyuzitie dat - upozornenie na fakturacny cyklus/udaje - nastavit datovy limit
  13. skus zavolat na technicku podporu 0800 123 777
  14. typujem tiez ze tam je nejaka alikvotna ciastka, skus pozriet datumy na fakture, nebol ti net zriadeny pred 2 tyzdnami ? to by akurat vychadzal alikvot
  15. Čo ak mám ešte v paušáli voľné minúty alebo voľné dáta, budú sa mi míňať? Nie, vaše voľné minúty ani dáta sa počas bezplatnej prevádzky nebudú míňať. Začnú sa čerpať až po skončení benefitu. https://www.telekom.sk/tento-piatok-bude-na-nas