Pepsi

Člen
  • Počet príspevkov

    1 783
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

211 Výborné

1 Nasledovník

O Pepsi

  • Hodnosť:
    Expert
  1. zavolaj alebo sa zajdi informovat osobne
  2. nenatrafil si iba na nejakeho neskuseneho predajcu ? skus sa ist este raz spytat idealne do inej predajne lebo akoze doniest zmluvy 6 rokov stare je nonsens
  3. viazanost si pozries aj v aplikacii
  4. sorry , mohol som rovno napisat, neslo o app ale cez prehliadac to som iba z dlhej chvile (kym sa stiahla aktualizacia hry) vyskusal. Na dlhsie/caste vyuzivanie to ale nie je.
  5. na nvidia shield taktiez funkcne a dokonca sa mi podarilo spustit magio go aj na PS4
  6. zmluvna pokuta 500MB ? asi myslis nieco ine. Zavolaj na infolinku 0800 123 456
  7. zadaval heslo v spravnom tvare ? nech napise na email aplikacia@telekom.sk alebo office@telekom.sk
  8. poskytuju zariadenia pre funkcnost sluzby a ta ti funguje, alebo ? meranie sa realizuje stale cez kabel. Nikde nie je napisane ze ti musia dat "profi" router aby si wifinu chytil aj v krcme , casto to ludia vyriesili vlastnym routrom a nikto ti nebrani spravit to iste . Ak by mali chodit ku kazdemu zakaznikovi zistovat preco nema v kuchyni wifi signal tak by na to potrebovali armadu technikov
  9. prihlasis sa cez PC alebo v mobile do skupiny a kliknes na DAROVAT, samozrejme musis mat nejake magentove data
  10. po zruseni cisla je nejake obdobie kedy ho nie je mozne poskytnut inemu zakaznikovi.
  11. ano, kontaktuj svojho povodneho operatora nech to stornuje
  12. PIN kod nezistis, zistis iba PUK kod.
  13. ak sa to opakuje tak napis na aplikacia@telekom.sk
  14. resetuj box, ak nepomoze volaj na 0800 123 777
  15. @Filipo21 myslim ze skor treba zavolat na 0800 123 777 , tam rovno skontroluju linku