romansemrak903

Člen
  • Počet príspevkov

    16
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O romansemrak903

  • Hodnosť:
    Inštruktor
  1. Ak zaplatíte dvakrát tú istú sumu faktúry v najbližšej faktúre vám to dajú ako preplatok a neplatíte faktúru iba keby prekročila danú sumu. Ja mám s tým osobné skúsenosti. Aj mne sa stalo že som uhradil 2x tú istú faktúru a potom mi to odrátali z nasledujúcej faktúry. Je aj možnosť tak ako spomínal folky požiadať o vrátenie preplatku.
  2. Po prenesení niekedy trvá dlhšie kým sa v systéme zaregistruje to nové číslo respektíve v systéme nastáva zmena telefoného čísla, Odporúčam vám obrátiť sa na technickú podporu 0800 123 777, prípade v predajni telekom. Niekedy ak nastane zmena
  3. Momentálne Telekom neponúka zľavy. Je to pri každom zákazníkovi individuálne. Ja som skúšal, že som dal prenos telefónneho čísla k inému operátorovi a následne som to zrušil a dali mi na paušál ANO S zľavu 40 % za 6 € aj s telefónom. A zľavu 40% mi dávali aj pri vyšších programoch.
  4. skúste sa obrátiť na zákaznícku linku 0800 123777 je to technická podpora.
  5. Srdečne pozdravujem. Telekom vám ponúka prejsť na programy ÁNO XL počas viazanosti ale musíte počkať na ukončenie viazanosti. Ak vám končí vo februári budúceho roka dá sa zobrať aj teraz telefón cez internet. Momentálne v Telekome už nefunguje retenčné oddelenie preto sa treba priamo v predajni informovať či nemáte nejakú naliatu ponuku. SMS správy generuje sám systém. Skúste sa preto informovať na najbližšej predajni a tam vám poradia.
  6. Ak sa chcete vyhnúť poplatku dá sa dohodnúť aj s finančným oddelením na spoplatnenej linke 12313. Pravdepodobne vás nevypnú ale obmedzia internet a tam je poplatok okolo 15 €. To obmedzenie trvá 5 dni. Po 5 dňoch odpájajú zákazníka. Zároveň sa ráta aj poplatok za znovupripojenie.
  7. Chcem sa informovať, že ak robím prolongáciu pri existujúcom čísle cez internet napríklad z Happy XL na ÁNO L pri objednávke nie je poznámka navýšenia dát, nakoľko číslo ktoré predlžujem je v Magente 1 . Tie dáta sa navyšujú pokiaľ viem na 15 GB. Robí sa to pri spracovaní objednávky? Teda mal by som dostať 10 GB + 5GB za som v Magente 1 + 1GB za to, že som objednával cez internet. Prosím o vyše vyjadrenie.
  8. Tento váš problém je nutné riešiť cez finančné oddelenie na linke 12323. Je to spoplatnená linka.
  9. Ja keď mám nejaký problém v oblasti mobilnej komunikácie si vždy pozriem toto fórum, a vždy tam objavím tú odpoveď ktorú hľadám. Je to veľmi dobré že toto fórum vzniklo. Zákazník ma tak možnosť podeliť so svojimi skúsenosťami a tak inému napomôcť v riešení jeho problému. Na druhej strane aj vy tvorcovia fóra dostávate aj spätnú reakciu od nás, čím ho neustále môžete vylepšovať. Aj prostredníctvom tohto fóra môžete vylepšovať aj nové služby či ponuky pre nás zákazníkov. Do daľšieho obdobia vám želám veľa nových členov . Chcem sa tiež poďakovať aj tým, ktoré kladú rôzne otázky, ktoré ich trápia a iný ho vedia pochopiť a pomôcť mu .
  10. Podľa mojich informácii sa to v Telekome nedá
  11. Srdečne pozdravujem! Môžete sa obrátiť priamo na linku zákazníkov 0800 123 456 a tam by mali mať v systéme zaznačené s kým ste komunikovali. Podone to môžete zistiť aj na predajni.
  12. 1. Skupinu možno meniť 2x ročne 1. Volania z mobilu a SMS navzájom v skupine zadarmo
  13. Zlava n mesačný poplatok a mobil pre všetkých členov zaradených do Magenty1. V službach by mohlo byť výmena SIM karty bezplatne, Porodrbný rozpis hovoriv bezplatne.
  14. Chcem sa informovať, či jeden zákazník môže mať aj viac ako jednu skupinu magenta1. Myslím to to tak , že by som mal dve magenty1. Vďaka za odpoveď.