Cacorka1963

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Cacorka1963

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Dobrý deň. Presne takúto odpoveď som očakávala. V podstate ste mi napísali len to, čo som už niekoľkokrát počula... Je to len zdvorilostné..."kašleme na vás". ...a na čo mi píšete, že " štandardná reklamácia koncového zariadenia trvá 30 dní... ...opakujete sa...x krát som to počula od Vašich kolegov a prečítala som si to...považujete ma nesvojprávnu, myslíte si, že som to nepochopila...keď mi to stále opakujete. Nič z toho, čo ste mi napísali...mne ani mojej neveste to nepomôže.    
  2. Dobrý deň. Koncom novembra 2014 som objednala internet  - paušál...pre moju nevestu ...v Modre. Mal to byť darček k narodeninám a k Vianociam. Do dnes nemá nič, ešte jej prestal fungovať aj telefón - pevná linka, s ktorým nemala pred tým žiadne problémy. Doniesli jej ruter, ktorý servisný technik, ktorý prišiel riešiť problém, označil za pokazený. Navyše služba, ktorú som objednala a na ktorú prišla aj zmluva...ani nie je dostupná na jej adrese. Pri kontaktovaní linky služby zákazníkom sme takmer nič nedosiahli...len to, že nevesta s malým babätkom musela ísť reklamovať pokazený ruter do Pezinka, pretože ja som to urobiť nemohla. Hoci som túto službu objednala, nemala som oprávnenie na tento úkon....fraška.   Pýtam sa: 1. Ako je možné, že Telekom predáva služby, ktoré nie je schopný zabezpečiť?   2. Prečo predáva pokazené prístroje a v prípade, že je to tak, prečo tieto prístroje jednoducho nevymení? Prečo ich treba reklamovať a čakať 30 dní na opravu???   3.Prečo to tak všetko "neskutočne" dlho trvá????   Ja len dúfam, že za to všetko "čakanie" ešte pan Telekom nepošle faktúru... Smutné....a vysoko neprofesionálne.