eM Kei

Člen
  • Počet príspevkov

    446
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

52 Výborné

O eM Kei

  • Hodnosť:
    Super Profík
  • Narodeniny: 26.06.1984

Nedávni návštevníci profilu

4 152 zobrazení profilu
  1. @Filipo21 nie, žiadne externé antény. Telekom to má cez bežné frekvencie s indoorovým routerom Alcatel kde je možné doplniť spomínané antény. Pokiaľ by sa tie podarilo umiestniť do exteriéru signál by mohol byť vyšší
  2. Toto sú moje maximá:
  3. Nemám dobré správy, vyšší profil už nebudeš mať, teda ak takmaximálne o 1-2Mbit download. Upload by mohli dať ešte na 8.5Mbit. Ja by som oslovil technickú podporu 0800123777 aká je situácia, ale pri downloade ťa nedajú na hodnotu pod 8.0dB, momentálne máš 9.5dB.
  4. Môžeš tu dať fotku z routera aký máš momentálne profil a aké sú hodnoty linky, od toho sa dá odvíjať koľko je jej teoretické maximum. Linka na tvojej adrese musí byť schopná VDSL XL (prípadne jej redukovaný profil), inak by nebola možnosť v systéme pre obchodné oddelenie nastaviť to.
  5. na začiatok sa nastavuje základný profil, následne po otestovaní sa linka navyšuje na plný profil, resp. na profil ktorý je stabilný. U mňa to trvalo kratšie ako týždeň
  6. áno, nejaký čas počkaj, prípadne sa informuj na technickej linke o svojom teoretickom maxime. Ja sa napr. s profilom nad 70xxx nedostanem pri VDSL XL vzhľadom na vzdialenosť od ústredne. V realite ide linka 65/7.
  7. zadanie sa dá realizovať na linke 0800123456, nemusíte sa spoliehať na webový formulár
  8. v prípade MIV nejdete cez zarušené 5Ghz pásmo ale cez LTE pásmo ako v prípade bežného mobilného telefónu
  9. koľko "paličiek" máš signál ? Máme dve zariadenia pri 2 paličkách to ide 15/15. Pokiaľ je plný signál tak mimo vyťažených hodín 75/30 ale závisí od lokality, aké rýchlosti sú dostupné na danom vysielači MIV.
  10. závisí či sa bude aj nahrávať na dva boxy/jeden box. V prípade SATu sú v podstate k dispozícii 4x HD. V prípade metaliky 2xHD 2xSD.
  11. aký tvar má ten link ? doména, máte v doméne dns ? skús telnet s portom 80 na tú externú ip z vnútornej siete či pôjde.
  12. mne sa to stalo asi 2x ale stačilo vypnúť a zapnúť apk a spustila sa bez mena a hesla
  13. over na linke 0800123777
  14. takže problém je len MiBox S. MiBox 3 alebo 4K sú OK ja mám na boxoch A8.0 nie 8.1
  15. ak android box má Android TV tak áno, treba pohľadať na googleplay