Miriam Simralova

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Miriam Simralova

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Ďakujem za odpoveď. Zhrniem situáciu: ak by som sa súdila, podľa informácií z médií, bola by som súd vyhrala. Telekom aj napriek tomu trvá na plnej výške pokuty s odôvdním, že som zákazníkom pred nejakým dátumom, teda príliš dlho... Je to ťažko pochopiteľné a až nelogické... Logické riešenie je, že Telekomu vyplatím dva posledné mesiace.
  2. Mám záujem o predčasné zrušenie zmluvy. Do konca viazanosti mi ostavajú 2 mesiace. Na predajnom mieste mi oznámili, že pokuta je asi 500 €. Zaujímala som sa o právnu relevanciu tejto požiadavky. Na tomto linku som našla odpoveď.  http://www.etrend.sk/technologie/neferovu-pokutu-za-odchod-ma-uz-len-orange-ale-tiez-ju-coskoro-zrusi.html Stále mám záujem o zrušenie zmluvy.