Palo9

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Palo9

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Zdravím. Mám internet od Telekomu už dlho (Dial, ISDN, DSL) a nedávno sa vyskytol problém s pripojením. Asi pred troma týždňami sa modem z ničoho nič odpojil a nebolo možné sa pripojiť (ADB2111). Volal som preto na technickú podporu telekomu a vymenil router za predchádzajúci Vigor 2700. Technik na druhý deň zrejme niečo upravoval, pretože po príchode z práce bol modem pripojený a SNR bolo 1-3. Na ďalší deň však internet nefungoval opäť. Ďalších pár kôl tohto všetkého, posledné však končilo SMS s textom, že porucha bola uzavretá a bude ma niekto kontaktovať. Dva dni nikto zavolať, tak som volal na technickú podporu so žiadosťou o poskytnutie informácií. Z technickej podpory mi oznámili, že porucha je zrejme na kábli, že opäť pošlú technika aby situáciu preveril a znížia mi profil na 2MB čo vraj odporúčal aj technik. Kontaktovať ma mali z obchodného oddelenia a dohodnúť zmenu programu aby som zbytočne neplatil za niečo čo nefunguje. Ak vraj nikto nevolal mám si tam zavolať. O pár dní mi volal technik s vyjadrením: chyba je niekde v kábli. my však nevieme kde a tak to nevieme odstrániť. Ideálne by bolo keby sa to pokazilo úplne, to by sme už vedeli čo je zle a opravili by sme to. Opäť mi oznámil, že by ma malo kontaktovať obchodné oddelenie.   1. Ako je možné že po cca 6 rokoch fungovania na 5MB (reálne asi 4MB) zrazu nie je možné prevádzkovať internet a riešením je len zníženie rýchlosti, prípadne ak to nepomôže, odstúpenie od zmluvy 2. Ako je možné, že keď treba riešiť nefunkčný internet a program ktorý po toľkých rokoch zrazu nefunguje, nikto z obchodného oddelenia nevolá? 3. Ako je možné, že sa nedá zistiť kde ten problém naozaj je a odstrániť ho? Keď mi volal technik s touto informáciou, myslel som si najskôr, že ide o nejaký vtip. Aktuálne: SNR-14, deň bez výpadku :D Nepíšem sem aby som niekomu nadával, iba by som poprosil o radu niekoho, kto už takýto problém riešil, prípadne ako by bolo vhodné postupovať. :)