Dano

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Dano

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Prenašal som na program Happy. Dnes som pre istotu ešte volal do Telekomu a zrazu že to je možné zrušiť dnes, dokonca bez zmluvnej pokuty (pritom som zdôrazňoval že to bolo na predajni) ale nemal som pri sebe potrebné číslo žiadosti. Tak som utekal domov pre zmluvu, znova zavolal, zdvihol mi už nikto iný, tak som to znova všetko vysvetlil ale už mi bolo povedané že zrušiť je možné ale bude to so zmluvnou pokutou. Kocúrkovo, alebo zámerné naťahovanie? Každopádne, pre mňa je už neskoro niečo riešiť, ale rád sa to dozviem.
  2. Zdravím, včera som v predajni Telekomu podpísal prenos čísla do Telekomu. Dá sa tento prenos ešte stornovať? Bol som dnes v predajni Telekomu a slečna mi povedala že sa to už nedá (najneskôr v deň podpísania zmluvy - teda včera). Teraz pozerám do zmluvy a tam je uvedené, že zrušiť žiadosť a odstúpiť od zmluvy o prenose čísla je možné do 2 pracovných dní pred dňom technického prenosu čísla. Predpokladaný dátum aktivácie služieb v Telekome je 1.12.2015. Podotázka: bude sa to brať ako porušenie záväzku viazanosti = zmluvná pokuta, alebo ešte nie? Ďakujem.