Dobrý deň,
Končí mi paušál 12.9. a cca mesiac dozadu som sporadicky začal riešiť predĺženie paušálu. Minulý týždeň som komunikoval s pracovníčkou a tá mi povedala, že akciu/zľavu bude vidieť až na ďalší týždeň, lebo nový mesiac. Od pondelka to riešim, dnes sme už hovorili spolu s vašou kolegyňou a tá nevidela žiadnu akciu/zľavu priradenú k predmetnému číslu.
Vážení, mám dojem, že Telekom sa stáva firmou, ktorú treba čím skôr opustiť.
Zrušili ste možnosť pracovníkom na pobočke ponúkať akcie/zľavy a presunuli na retenčné. Zrušili ste kontaktovanie retenčného so zákazníkmi. Neviem na základe čoho nastavujete akcie/zľavy na končiacich zmluvách. Podotýkam, že nie som typ zákazníka, ktoprý je u vás od včera a ani ten, čo preskakuje od operátora k operátorovi. Z vašej strany neexistuje vôbec ale vôbec žiadna vôľa seriózne komunikovať so zákazníkom a už vôbec dať niečo nad rámec, lebo je napr. dlhodobý zákazník.
Budem rád, ak sa vyjadríte, ale prosím vás k veci a bez zbytočných okrasných a kvetnatých prívlastkov, prídavných mien a slovies. A nechcite, aby som vám to znova všetko vysvetľoval, pokiaľ to skutočne nebudete chcieť riešiť.
Ďakujem
S úctou