PDUBO

Člen
  • Počet príspevkov

    5
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

4 Neutrálna

O PDUBO

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Ďakujem za info, týmto odkazujem všetkým guru-om z Telekomu, aby sa už k tejto téme nevyjadrovali. Ďakujem.
  2. Dobrý deň, Končí mi paušál 12.9. a cca mesiac dozadu som sporadicky začal riešiť predĺženie paušálu. Minulý týždeň som komunikoval s pracovníčkou a tá mi povedala, že akciu/zľavu bude vidieť až na ďalší týždeň, lebo nový mesiac. Od pondelka to riešim, dnes sme už hovorili spolu s vašou kolegyňou a tá nevidela žiadnu akciu/zľavu priradenú k predmetnému číslu. Vážení, mám dojem, že Telekom sa stáva firmou, ktorú treba čím skôr opustiť. Zrušili ste možnosť pracovníkom na pobočke ponúkať akcie/zľavy a presunuli na retenčné. Zrušili ste kontaktovanie retenčného so zákazníkmi. Neviem na základe čoho nastavujete akcie/zľavy na končiacich zmluvách. Podotýkam, že nie som typ zákazníka, ktoprý je u vás od včera a ani ten, čo preskakuje od operátora k operátorovi. Z vašej strany neexistuje vôbec ale vôbec žiadna vôľa seriózne komunikovať so zákazníkom a už vôbec dať niečo nad rámec, lebo je napr. dlhodobý zákazník. Budem rád, ak sa vyjadríte, ale prosím vás k veci a bez zbytočných okrasných a kvetnatých prívlastkov, prídavných mien a slovies. A nechcite, aby som vám to znova všetko vysvetľoval, pokiaľ to skutočne nebudete chcieť riešiť. Ďakujem S úctou
  3. toto vase "inzinierske" riesenie je tak na dve veci. Dnes som sa prihlasil po dlhsej dobe, ze poslem sms a nedostanem sa tam, lebo "delegovanie". Prave to riesim cez chat s vasim kolegom (mozno aj s vami) a koli tomuto paskvilu musim najst puk kod... Som sa pytal, ci inzinieri-kravataci maju pocit, ze ludia na infolinke nemaju co robit, ked vymyslaju taketo riesenia? Som v s.ackach, lebo chcem poslat sms z portalu a nemozem. Mam ZAKUPENY kredit a nemozem ho pouzit. Vy mi neumoznujete minut prachy, vlastne ich drzite. Nikde nemate definovanu povinnost uzivatela mat po ruke PUK kod. Nemam sa ako k nemu dostat. Dalsia vec - preco uz nechodi sms notifikacia o prihlaseni na mobil, ale chodi na mail? PS: Necakam serioznu odpoved, nakolko skusenosti nepustia.
  4. Otázka: Ak pri podpise zmluvy vznikne "nedorozumenie". Zákazník to zistí asi tak po prvej faktúre a následne to od cca septembra do decembra rieši s call centrom, ktoré NIE JE ochotné o tom ani počuť, je to naozaj to "proklientské" správanie, ktoré deklarujete??? Najhoršie na tom bolo to, že pracovník vašej spoločnosti sa vyjadroval výlučne z pozície moci a vúbec nemal záujem sa nejak hlbšie zaoberať danou situáciou a o alternatívnom návrhu/riešení daný pracovník ani netušil... s úctou