MiroBuday

Člen
  • Počet príspevkov

    5
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

3 Neutrálna

O MiroBuday

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Chválim Tvoje rozhodnutie, jednoducho telekom nie je už čo bolo niekedy. Mal som paušál happys zo začiatku som len chcel pridať dáta, okrem arogantného úškrnu pracovníka v mlynoch Nitra a po akože telefonáte na retenčné nedá sa. Po ponuke od konkurencie som chcel od nich aby my dali podobnú ponuku, nedá sa. Moja odpoveď- DÁ SA, ALE NIE U VÁS.
  2. A zaco dakujes, ze za chvilu nebude nova a potom mozno ani dalsie ceske stanice.... A rumunska kvalita magia.........  
  3. Včera mi skončila viazanosť, dneska som si preniesol číslo k druhému operátorovi. Chcel som sa chovať seriózne, (ale ako som zistil toto slovíčko je v telekome neznámy pojem), povedal som čo mi ponukol druhý operátor, mohli to dorovnať, mali na to čas. Ak si nevážite svojich zákaznikov ktorí Vám pravidelne platia 15 rokov, nie je jednoducho o čom.
  4. Dobrý deň, môžete mi láskavo vysvetliť prečo niektoré služby ktoré ponúkate novým zákazníkom, (paušálXS/XL), nie sú dostupné pre dlhoročných pravidelne platiacich zákazníkov, z ktorých veľmi dobre profitujete. A dá sa k nim dostať len podľa niektorých serverov TRIKOM, ja to radšej nebudem pomenovávať ako. Je to prístup seriózneho partnera?
  5. No tak mám presne podobnú skúsenosť a ochotu pracovníka v predajni v NR, jednoducho neochota, arogancia, absolútne si nevážia, že je u nich človek 15 rokov. A to som len k aktuálnemu paušálu chcel pridať dáta. Po akože telefonáte na retenčné ( s dotyčnou si tam tykal) odpoveď nedá sa. No po týchto skúsenostiach veľmi prehodnotím, či ostať u Telekomu.