Michal Kačinec

Člen
  • Počet príspevkov

    3
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O Michal Kačinec

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Dnes to už riešiť nebudem, o týždeň ma totiž čaká sťahovka a celý byt mám momentálne hore nohami, len som chcel upozorniť na to, že objednávanie cez TV má svoje muchy. Magio Go som si chcel aktivovať len kvôli futbalovému prenosu ktorý som nemal možnosť sledovať v TV. Žiaľ nepodarilo sa, na linke nik nebol nakoľko bol sviatok a objednávka cez internet nejak zlyhala. Taktiež som poukazoval na to, že celkovo objednávanie služieb či už cez TV alebo internet je zbytocne prekomplikované. Je to len môj názor ale na to slúžia fóra, aby sa človek mohol podeliť o svoj názor alebo skúsenosť. Ale aj tak ďakujem za radu
  2. Ďakujem za odpoveď, zrejme nieje jednoduché odpovedať na otvorenú kritiku, ale očakával som aspoň nejakú formálnu alebo alibistickú odpoveď, to že nepríde žiadna nieje moc profesionálne od operátora takého formátu ako je Telekom. A len tak na okraj k téme, Magio Go mi stále nejde, čiže objednávanie služby priamo cez Magio TV by ste si tiež mohli preveriť, či je vôbec funkčné. 
  3. Dnes som cez Magio TV objednal Go, no zatial ziadna sms neprisla.. viem ze je sviatok ale myslím že tieto zalezitosti by ste mohli mat zautomatizovane nakolko sa jedna pre zakaznikov o sluzbu zdarma. Chcel som si dnes pozriet futbal, ale zjavne ho teda neuvidím, ďakujem. A ešte jedna vec, mohli by ste tie vaše kody vo fakturach uvadzat jednoznacnejsie lebo ludia su z toho s prepacenim blby.. ked uz to je MSTV kod tak to tak skuste napisat aj do faktury a bude o polovicu menej otazok kde ho maju hladat.. :) A este jedna vec, som zakaznikom telekomu aj s mobilom, preco teda v osobnej zone nieje vsetko spolu ale musim to komplikovane prepajat, ani neviem ako si to hodit k tomu co mam, ukazuje mi len mobil.. treba tam zas zadat dalsie ID a heslo ktore ani netusim kde hladat.. Jednoducho by ste sa mali zacat riadit heslom ,, v jednoduchosti je krása,, a nie komplikovat co sa da.. ved cez mobilne cislo viete ake sluzby od vas ma nakolko som ho zadaval aj pri objednavke Magio TV.. a to ma este caka prekladka tak som zvedavy co vsetko to bude obnasat :) trosku som odbocil od temy ale toto vsetko ma trapi a bohvie na co vsetko som este zabudol.. prajem pekny den :)