Tataracik

Člen
  • Počet príspevkov

    1 000
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Všetko, čo pridal Tataracik

  1. Vytvoril som túto tému za účelom zadávania podnetov na vylepšanie služby.  Budem veľmi rád ked sa pridáte so svojimi požiadavkami a postupne vytvoríme zoznam. Prosím len konštruktívne príspevky inak celú vec diskreditujeme a nebude sa jej nikto venovať. Ja mám doma 2 zariadenia značky Arris (Motorola) bez HDD a s HDD a preto otázky týkajúce sa grafického rozhrania budem adresovať na tieto konkrétne modely neviem ako to je na iných zariadeniach. Niektoré veci vo fóre už možno zaneli ale nebude na škodu zlúčiť to do tejto jednej témy a podať to v agregovanej forme Telekomu.  1. USB - prečo nie je možné pripojiť vlastné zariadenie a prehrávať z neho svoje videá?  Stretol som sa argumentom, že ide o ochranu autorskkých práv, že by sme mohli nahrávať programmy na USB ďalej ich šítiť. Moja otázka preto znie: Je možné sprístupniť prehrávannie a zakáza nahrávanie cez USB? Prípadne by som privítal možnosť pridať sieťový disk. 2. Sprístupniť teletext aj pre HD programy. Je technicky možné zrealizovať túto požiadavku? Podľa mňa by to na platforme IPTV nemal byť problém. 3. Piktogramy v EPG. Požadujem pridanie piktogramov do EPG, ktoré by symbolizovali, že pri danom rograme, je možné zapnúť teletext, že daný film/relácia je vysielaná v rôznych jazykových mutáciách príadne s titulkami. 4. Pridanie HbbTV. Je technicky možné zrealizovať túto požiadavku?  5. Editácia nahrávok - orezanie začiatku/konca -pri plánovaných nahrávkach je bezpečné zadať nahrávanie s určitou rezervou, predstihom. Takúto nahrávku však už potom nie je možné niejak upraviť - skrátiť.  
  2. daj viac info mozno ti poradime
  3. 30 dni je vela, chodte ku konkurencii.
  4. Ctihodný pán @Mato171137, Požadujete azda žiadosť o odpustenie za to, že človek šľachetný pomôcť Vám chcel? S prianím krásneho večera porúča sa Tatarák PS: čítal s porozumením som a teraz vo forme písomnej dovolil son si zhmotniť moje myšlienky
  5. Váený pán @Mato171137, s hlbokým zármutkom som si prečítal Vaše príspevky a dovolím si oponovať Vášmu tvrdeniu, že nečítam s porozumením. Vo vašom prvom príspevku nikde nespomínate, že ste postupovali poďla nejakého postupu. Dovolím si teraz citovať pasáž z Vášho druhého príspevku, ktorá dobre popisuje váš prvý príspevok: " ...ja som len napisal aky su v Telekome velmi ustretovy a velmi ochotny pomoct..Tot vsetko... " Na čo vám Pepsi napísal(a) niektoré dobre mienené rady. A vy ste sa hneď osopili. Na čo som zareagoval a trošku si rýpol do Vás. Otázka: Ako mal(a) Pepsi po vašom prvom príspevku vedieť, ako ste postupovali? PS: ako viete, aké mám zamestnanie? PS2: čítať s porozumením má zrejme problém niekto iný., dokonca aj s porozumením textu vlastného Krásny deň praje Tatarák
  6. zapnut, pockat kym nabehne a vypnut, najlepsie tlacitlom v zadu alebo vytiahnut zo zasuvky. toto zopakovat niekolkokrat po sebe (asi 3x - 4x) mal by sa ti to stiahnut a nainstalovat nanovo. uvidis ozubene kolieska. myslim, ze by to malo vyriesit tvoj problem
  7. Dobrý deň vážený pán Mato171137, dovolil by som si Vás upozorniť na skloňovanie v Nominatéve Plurálu mužského životného rodu : https://www.kvizy.eu/slovensky-jazyk/tvary-slova/ústretový Vaša veta by mala byť gramaticky správne napísaná: " ... su v Telekome velmi ustretovi a velmi ochotni pomoct. " S prianím pekného dňa Tataráčik PS: Pepsi Vám chcel(a) poradiť, nezištne, vo svojom voľnom čase a Vy sa správate ako **piip**
  8. Prve 3 zariadenia ti neodpovedali na tracerout co nemusi nic znamenat, a ako pise @Filipo21 su to zariadenia najblizsie k tebe. Otazka teraz znie, preco sa tymto vobec zaoberas? Aky problem potrebujes vyriesit?
  9. tiez by som chcel lacnejsie a kvalitnejsie sluzby ale narazal som na nieco ine.
  10. mas 5 nehnutelnosti so super pripojenim, mega rychlym a lacnym a tu sa stazujes, ze na jednej adrese nehnutelnosti c. 6 mas internet o 10€ drahsi oproti konkurencii? vypadas ze si to mozes dovolit a chces odist na fixne mobilne pripojenie aby si usetril kolko? 5€ - 10€ a dostal horsi produkt?
  11. ak si mal DLS vzduchom je vysoka pravdepodobnost ze ti aj optiku natiahnu zo stlpa
  12. ppoe spojenie sa vyvori na urovni tvojho routra cize vsetko za nim bude mat pripojenie na internet, pred tvojim routrom ti pojde televizia
  13. ani apka ani boxy nie su dostupne a ani ziadne info. DOST FAIL
  14. https://www.telekom.sk/wiki/mapa-pokrytia
  15. mozno toto bu-bu-bu skonci (myslim si ze hej) ale to teraz nikto nevie zarucit.
  16. https://techbox.dennikn.sk/telekom-ma-500-gb-internet-vzduchom-za-cenu-optickeho-pripojenia/?fbclid=IwAR1Tl_KA83pmybFNec0ZtGqfyalk5Eda0m5sqzvQuVRSPA_zjj0AK1ywKAc
  17. pripajas sa na tu siet len ty? alebo je vas viac?
  18. pochybujem, tie opozdenia su rozne na satelite, terestriali, kablovke... nakolko ten signal prechadza inymi cestami a spracuvava a na roznych urovniach a pri magio go, ktore ide "nespolahlivou cestou internetu" je urcite pouzity buffer ktory sposobuje dalsie opozdenie. viem si predstavit, ze to je problem pri sportovych prenosoch ked sused krici gol a ja to vidim o 30 sekund ale tak to je, nevyhoda pouzitej technologie.
  19. vybal ho z alobalu alebo zajdi s tym do servisu
  20. sa pozri co ma telekom v nemecku https://www.broadbandtvnews.com/2017/10/04/deutsche-telekom-launches-ultra-hd-service/ je ti dufam jasne, ze inovacie sa nemozu riadit podla toho ci to bude dostupne na vymierajucom DSL-ku
  21. obsahu je dost, na iptv mozu tlacit 4k aj cez "videopozicovnu" cize nemusia cakat, ze markiza zacne natacat Puskarovu v 4K
  22. ISP

    ISP - internet service provider. To je v preklade poskytovatel internetu čiže telekom. Je tam napisane, ze mas zadat, prihlasovacie udaje ktore si dostal od tvojho poskytovatela internetu. V zmluve to najdes
  23. zistis az ked budu
  24. Ziadate o zrusenie GDPR?
  25. z mojich oci sa pustila krv